niedziela, 29 lipca 2018

letnie małe hafty :)


Na powstanie tego haftu przyczyniło się kilka czynników. Po pierwsze świetnie podpasował do wyzwania BINGO na stronie Art Piaskownicy. Wzór jest w letnim klimacie i świetnie się prezentuje jako magnes na nowej lodówce ;). Hafty wyhaftowałam z gazetki "SUSANNA", którą kiedyś kupiłam w Empiku. Jest tam cała seria kolorowych drinków, więc nie wykluczone, że sięgnę po kolejne z tych wzorów :D. Kanwa plastikowa jest podklejona pianką, którą znalazłam w sklepie papierniczym; do niej przykleiłam paski magnetyczne zwykłym klejem Magik. Praca pasuje do BINGO - drink - żółty- kwiat, zgłaszam ją na wyzwanie  o TU.





Jak już zaczęłam mały haft na wyzwanie, postanowiłam wykorzystać resztki moich przeróżnych materiałów do wykonania kolejnych haftowanych prac. Dziś powstał haft z lawendą oraz motylkiem, do których kolory mulin dobierałam z moich zapasów. Hafty będą wykorzystane do małych woreczków. Jak wyszło mi szycie woreczków, pokażę już w kolejnym wpisie.

Na chwilę odpoczywam od tworzenia biżuterii, od haftowania dużego wzoru, przez kolejne dni zabieram się za haftowanie małych wzorów na magnesy, woreczki, breloczki itp. :D Postaram się wykorzystać moje materiały, które mi pozostały po poprzednich projektach. Mój urlop mam w połowie sierpnia, więc wtedy podgonić pracę nad haftem z elfem :D 




Na dziś kończę i życzę Wam miłego dnia :D

14 komentarzy:

  1. Śliczne letnie hafciki,szczegolnie ten z motylkiem mnie zauroczył:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nati, dziękuje. Właśnie zauważyłam, że zapomniałam czułek, więc muszę poprawić tego motylka. :)

    Magos, do haftów długo się zbieram, staram się dobrze dobrać kolory. Fajnie że się podobają- pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne letnie hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te Twoje małe hafciki :)
    pozdrawiam Joasiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo i Joasiu - dzięki wielkie - ściskam i pozdrawiam, to daje mi motywacje do dalszego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny magnesik.Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Małgosiu ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Inka, bardzo fajne wyzwanie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny magnesik :) lubię takie wzory, jest bardzo wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś i Świat Nici :) super że się podobają - dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń