niedziela, 15 lipca 2018

biżuteryjne zamówienia :)


Na specjalne zamówienie powstał komplecik z misiem. Komplecik jest wykonany z ognistych agatów, kryształków szklanych i w większości z elementów ze stali nierdzewne. Pewnie gdyby nie specjalne zamówienie nie sięgnęła bym po te kamienie. Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona :) z pewnością spróbuje też coś stworzyć z agatów w innych kolorach. Lubię bardzo takie wyzwania.


Zamówiłam cały sznur agatów, więc dodatkowo powstała też bransoletka na gumce z zawieszką. 


Kolejne kolczyki też powstały na zamówienie.
 Miały być oplecione na srebrno granatowe koraliki.
 Powstały małe koczyki z koralików szklanych.



Tak mnie zachwyciły zębatki, że postanowiłam z nich wykonać kolczyki. 
Kolczyki są małe, w wersji minimalistycznej, bez zbędnych ozdóbek.


Korzystając z wolnej soboty, powstało trochę nowej biżuterii. Wczoraj był dzień na biżuterię, dziś zabieram się za haft. Tak, aby połączyć moje obie pasje :) Nadal mam w planach kolejne małe hafty do medalionów. Do wykonania jest jeszcze wzór chabra, słonecznika i maczka. Mam w swoich zbiorach wzory na zakładki z których wykorzystuję z nich małe fragmenty z jednym kwiatkiem. Są idealne na haft do medalionów :) Pogoda deszczowa, więc przyjemnie pohaftować lub też poczytać książkę.
Kończę na dziś wpis i zabieram się za moje hobby.
Życzę Wam na zaś miłego, twórczego tygodnia. :)

3 komentarze:

  1. Piękne kolczyki z granatowymi oczkami.
    Świetna biżuteria.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocna sobota była :-) Wszystko super wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że jest wiele fanów granatowych kolczyków ;) pozdrawiam Pico Kinga.
    Asiu tak zmobilizowałam się do działania, sporo udało mi się zrobić, haft też idzie do przodu - pozdrawiam Asiu

    OdpowiedzUsuń