czwartek, 2 sierpnia 2018

woreczki z haftem


     Tak jak zapowiedziałam, z wykonanych haftów uszyłam woreczki. Nie jestem dobra w szyciu na maszynie. Zawszę siadam do niej z lekką obawą, że coś się skomplikuje i zasupła. Tym razem jednak poszło całkiem dobrze. Wstążeczkę miałam tylko jednego rodzaju, ale myślę że, ta nawet pasuje i dodaje woreczkom lekkości. Woreczek z lawendą podarowałam na prezent, dla wielkiej miłośniczce lawendy. Drugi na razie zostaje u mnie. Tak się złożyło, że właśnie rozpoczęło się "wyzwanie kwiatowe" na stronie Szuflady. Można zgłosić nieograniczoną ilość prac. Trudno się mi zdecydować, który jest lepszy, więc oba zgłaszam na wyzwanie o TU. Bardzo dziękuje za pozytywne komentarze moich małych haftów, pozostaje mi więc trzymać kciuki, że prace zostaną zauważone wśród innych zgłoszonych.






    U mnie teraz, tuż przed urlopem, nie mam czasu zbyt dużo na hafty i biżuterię. W planach mam jeszcze wykonać hafty z kotkiem oraz kilka haftów do medalionów. Nie bez powodu właśnie haft z kotkiem wyszukałam. Już od miesiąca mamy pod opieką małego kotka, który uwielbia nam psocić. Poległy już moje dwa kwiatki. Mimo to jest bardzo pocieszny i uroczy. O tym opowiem Wam więcej już w kolejnym poście. Dodam jeszcze tylko, iż kotka jako przyjaciela bardzo chciał mój syn, więc jest on strasznie przez niego uwielbiany. 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)


10 komentarzy:

  1. Wpadłam z rewizytą ;)
    Piękne hafty i super woreczki z nich uszyłaś. Wstążka pasuje do nich jak najbardziej.
    Pozdrawiam niedzielnie - Aga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, bardzo dziękuje że mnie odwiedziłaś ;) twoje hafty też są fajne -przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne hafciki a tym samym woreczki:)
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Superaśne woreczki, ten z lawendą skradł mi serce :) dostałam kiedyś podobny woreczek, lawenda w środku ciągle pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za odwiedziny :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądają te woreczki i hafty na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje :) i przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń