środa, 25 lutego 2015

HAFTOWANA METRYCZKA i moje RYCYKLINGOWE PRZYWIESZKI:)


Metryczka
 wielkość 10 cm x 15 cm
wykonane dwiema nitkami muliny
kanwa usztywniana, beżowa
wykorzystano 10 różnych kolorów mulin Ariadna



Znalazłam w internecie śliczne schematy metryczek i od razu postanowiłam wykonać metryczkę dla mojego synka. Myślę, że tak metryczka to fajna pamiątka. Przy okazji codziennych zakupów znalazłam w sklepie ciekawą ramkę na 3 zdjęcia. Ramkę kupiła i powyżej już widać jak została wykorzystana. Metryczka się spodobała mojej przyjaciółce, a więc mam zamówienie na 2 kolejne. Przy kolejnych jednak postanowiłam pozmieniać trochę kolory mulin, a jak wyjdą zobaczymy :)

Jak wykonać tagi/przywieszki na prezenty z opakowania po chusteczkach? TUTORIAL

Sezon chorowania zimowego w pełni, a więc często kupujemy chusteczki w dużych ilościach. Pewnego dnia wpadłam na pomysł iż wykorzystam ładne opakowania po chusteczkach i zrobię z nich tagi, które potem wykorzystam do prezentów. A oto i potrzebne materiały:

  • karton po chusteczkach
  • nożyczki
  • karty papieru mogą być kolorowe lub białe
  • klej biurowy
  • dziurkacz
  • ołówek
  • sznurek
  • kształt przywieszki, który będziemy powielać

1. Na początku wycinamy z opakowania paski tektury tak aby został nam tylko karton z wzorem.


2. Na wyciętych paskach kartonu odrysowujemy ołówkiem powielany kształt. Potem wycinamy kształt przywieszki.


3. Na odwrocie bardzo często karton nie jest idealny dlatego naklejamy na niego kartkę cienkiego papieru. Potem wycinamy przywieszkę z kartonu i robimy dziurkę do przywieszenie sznurka.


4. Na koni przywieszamy sznurek i nasza przywieszka/ tag na prezenty jest gotowa. Podzieliłam się z Wami moim pomysłem na rycyklingowe przywieszki. Mam nadzieję iż tutorial Wam się przyda:)

U mnie jak zwykle mało czasu na wszystko. Chodzę na basen raz w tygodniu co mnie bardzo relaksuje. Szlifuje angielski co daje mi dużo satysfakcji, powoli zaczynam coraz więcej rozumieć zwłaszcza jeśli chodzi o gramatykę. Robótki zaniedbuję, lecz mam takie dni iż poświęcam na nie prawie cały dzień i takie dni bardzo lubię. A przede mną kolejne 2 hafty ziół (obiecałam sobie minimum 2 zrobić w miesiącu ) oraz obiecane 2 metryczki.

Tyle nowego u mnie. Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) pa pa.

5 komentarzy: