sobota, 14 stycznia 2012

Prace z 2012r. Moje próby w innej dziedzinie.




Od jakiegoś czasu ciągnie mnie do robótek ręcznych wszelkiego rodzaju. Pod koniec zeszłego roku robiłam zacięcie szaliki. Teraz pokazuje wam pracę którą haftuje od kilu miesięcy. Tak wygląda półmetek.
Głowa kobiety - L. da Vinci
A oto i efekt mojego haftowania. Pracę haftowałam całą zimę, ale myślę że było warto. Teraz planuje coś naprawę pracochłonnego, ale to ma być na prezent, więc tego wam odrazu niepokaże zapewne dopiero w lipcu.

Serwetka z gałazkiami lawendy
Mam słabość do lawendy, uwielbiam jej kwiaty i zapach. Umieściłam zdjęcie z moim ulubionym kompletem kawowym oraz serwetką wyhaftowaną przez ze mnie/ taka ciekawostka :)


To naszyjnik zrobiony specjalnie dla mojej mamy. Naszyjnik zrobiony z elementów antycznych i koralików z porcelany.

Naszyjnik porcelanowy

8 komentarzy:

  1. śliczne :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały haft, też próbowałam xxx, robi się przyjemnie jednak ja swoje prace odłożyłam do wakacji. :) A ta gwiazdka o której wspomniałaś jest do wygrania w komplecie z kolczykami jako wisiorek/broszka więc zapraszam do zabawy. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem przyznaje, tego linku umieścić z boku ale wymienił w poście. Mam nadzieje, że to też może być zaliczonę, bardzo bym chciała coś wygrać, no ale pewnie szanse nie wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Banerek możesz wstawić klikając dodaj gadżet->zdjęcie w zakładce projekt. Do zabawy można oczywiście się zgłosić gdyż tylko 1 osoba dostała prezencik, a powinny 2. Zabawa polega na tym, że w momencie dostania upominku lub też wcześniej należy ogłosić u siebie na blogu taką zabawę i przesłać niespodzianki (wykonane ręcznie) do 2 pierwszych osób, które zostawią komentarz pod odpowiednim postem w ciągu 2 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, wszystko jasne, zaraz wstawie info o zabawie na swoim blogu, rozumiem, że to co zrobie będzie niespodzianką :) dla tych 2 osób. Pozdrawiam i dzięki za informacje i jestem strasznie ciekawa czym mnie zaskoczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę jeszcze o dane do wysyłki, mój adres tiby5@wp.pl i trochę cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uou, ależ pięknie hafty:)zawsze chciałam nauczyć się haftować, robić na drutach.. ale nigdy mi nie po drodze. Tak czy inaczej, bardzo miło popatrzeć na takie dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęcam do spróbowania, prace dają dużo satysfakcji i ćwiczą cierpliwość, której mi czasem brak. Czasami ma nocki w pracy i sobie haftuje, a czasami po prostu lepsze to niż telewizja, przy ładnej muzyce szybko idzie mi haftowanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń