sobota, 26 maja 2018

naszyjnik dla mamy


Specjalnie dla mojej mamy wykonałam kolię z perełek szklanych. Bardzo lubię wracać do tego schematu. Taką kolię z jasnych perełek wykonałam już trzy razy. Ta jest w kolorze kremowym. Choć na zdjęciu wydaje się że jest biała. W tej wersji nie użyłam lakieru do zabezpieczenia supłów, tylko dobrze oplotłam końcowe nitki, aby nie było widać poklejonych perełek. Ten mały szczegół mnie ostatnio mnie denerwowało, kiedy robiłam poprzednio taki naszyjnik. Jeśli chcecie sami spróbować wykonać taką kolie jest filmik w zakładce po lewej stronie. Mam nadzieje, że prezent niespodzianka się mamie spodoba.


Ostatni też zrobiłam kolczyki z oplecionym na kolorowo szarym jaspisem.
 Zostało mi jeszcze trochę kolorowych drucików i chciałam je jakoś łanie wykorzystać.



Na koniec jeszcze pokazuje jakie piękny komplecik dostałam od Spalonej Artystki, jako nagrodę w wygranym wyzwaniu SZUFLADY. Ślicznie dziękuje - świetna biżuteria na lato :D


Tyle u mnie z twórczych nowości.
Życzę Wam miłego dnia - Joanna :)

6 komentarzy:

  1. Przepiękna kolia Asiu, aż się chce nosić i nie zdejmować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, Magos - dziękuje :) dodam że mamie się prezent spodobał - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kolia wygląda obłędnie! :) Ale jesteś zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spalona Artystko i Basiu - dziękuje :D - przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń