piątek, 18 maja 2018

w wolnejch chwili


W wolnej chwili zrobiłam ostatnio trzy bransoletki. Tak powstała turkusowa bransoletka oprawiona w złocie. Dodałam zawieszkę z chwostem oraz błyszczącymi koralikami. Kolejna bransoletka czarno-biała z leśnymi zawieszkami; połączenie onyksu, pereł szklanych i kamienia jaspisu. Ostatnia czarno-szara, wykonana ze szklanych koralików i szarego jaspisu, z zawieszką z kluczykiem.

Na chwilę odpoczęłam od haftu, zrealizowałam moje pomysły na bransoletki. Maj u mnie ciągle w biegu, różne sprawy do załatwienia. Podsumowując, jest co robić, więc tylko mam chwilę na moje hobby. 

Tyle u mnie nowych prac powstało.
Życzę Wam miłego dnia i pozdrawiam - Joasia






5 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne, ale ta pierwsza urzekła mnie najbardziej:) Ma moje ulubione kolorki ot co ;-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mikaglo i agniesiu :) przesyłam uśmiechy, cieszy mnie, że się prace podobają, choć to tylko składaki :D pozdrawia i dziękuje za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne bransoletki zrobiłaś i napewno świetnie się prezentują na ręce:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolinko, dziękuje za odwiedziny, przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń