sobota, 16 czerwca 2018

udało się :)


Tak, udało mi się w miarę przyzwoicie oprawić kryształki w koralikach Toho, z czego jestem nieskromnie mówiąc bardzo zadowolona :) . Długo kryształki przeleżały, ale w końcu się zabrałam za drobne koraliki. Skorzystałam z kursiku Weraph ( link znajdziecie po lewo we wzorach i kursikach). Przyznam Wam się, że nie obyło się od kilku podejść i prucia koralików. Przymierzam się jeszcze do kolczyków w kształcie rozgwiazdy, też z drobnych koralików.

Kolczyki zgłaszam w wyzwaniu "DLA KOBIETY" w ART PIASKOWNICY o TU. Bo kolczyków nigdy dość. Świetny prezent dla każdej maniaczki biżuterii. Sama mam ich ponad 30 par ;) 



Powiem Wam, że teraz zabrałam się za wykonie swojej wymarzonej torebki. Dawno nic nie robiłam na drutach, więc idzie to ciężko. Mam nadzieje jednak, że coś z tego wyjdzie. Podsumowując na razie co chwilę coś pruje, a potem znów zaczynam. Tak to idzie, jak po gruzie. Na razie, więc hafty poszły na bok, skupiłam się na robieniu mojej wymarzonej torby :) 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)



4 komentarze:

  1. Piękne kolczyki wyszły :-) Czekam z niecierpliwością na Twoją torebkę i pamiętaj, że bez prucia się nie liczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolczyki :)
    pozdrawiam Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane Asia :D dziękuje za komentarze, przesyłam uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne i niezwykle eleganckie kolczyki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń