niedziela, 7 lipca 2013

Pomysł na ramkę


Witam Was po długiej przerwie. Dziś pokazuje Wam mój pomysł na ramkę. Ramka jest zrobiona z tektury oraz patyczków po lodach. Kiedyś na jednym z blogów zobaczyłam podstawkę pod kubeczek zrobioną z patyczków po lodach. Zaczęłam więc zbierać patyczki. Wczoraj odnalazłam je przypadkiem i postanowiłam wykorzystać do zrobienia ramki. Patyczki zostały sklejone do tektury klejem na gorąco. Potem została ramka pomalowana farbą akrylową na biało, na to już przykleiłam serwetki i polakierowałam ramkę. Na koniec przykleiłam wypukłe kwiatki 3D. W planach mam jeszcze dokupienie do tej ramki kilka biedroneczek drewnianych. Zdjęcie które wykorzystałam przykleiłam również klejem na gorąco. 

Jeśli więc macie jakieś zdjęcia do obramowania to polecam nie kupować ramki, bo można niewielkim kosztem zrobić taką ramkę samemu. Można np. obkleić taką ramkę muszelkami i piaskiem z plaży. Myślę że taka ramka jest o wiele cenniejsza bo wykonana samodzielnie, więc polecam spróbować.

Wakacje już mamy. Ale niestety w tym roku na nie się nie wybieram. Nowa praca, więc na urlop nie ma szans. Jedynie co zostały to weekendy i może wtedy gdzieś wyjadę z rodzinną. Pogoda dziś piękna, więc kończe pisanie i zaraz z synkiem idziemy na basen :) Was gorąco pozdrawiam i zapraszam do dołącznie do grona obserwatorów na Google+, będzie mi bardzo miło Was tam gościć.


Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta:

Margaretka/ Polecam spróbować Margarekto zrobić taką zakładkę na kanwie plastikowej, bardzo dobrze się na takiej kanwie haftuje :)

Sylwia :)/ Dziękuje :) miło mi że Ci się podoba.

Zela/ Tak widocznie ostatnio mam, że powracam do stylu retro. Miło mi że Ci się podobają kotki :)

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje

2 komentarze: