czwartek, 11 lipca 2013

Nadrabiam zaległości/ folkowe kolczyki



Tym razem stworzyłam dla siebie kolczyki w stylu folkowy, czego dowodem niewątpliwie jest zawieszka w kształcie matrioszki. Centralny malowany koralik bardzo mi się spodobał i próbował znaleźć pomysł na kolczyki. Tak też powstały moje letnie folkowe kolczyki :) 

Napisałam, że nadrabiam zaległości gdyż mam pokończone prace, ale nie mam nawet chwili żeby dobrze zrobić zdjęcia i Wam pokazać co nowego zrobiłam. Mam nadzieje, że w ten weekend uda mi się pokazać na blogu jeszcze kolejne nowości. Osobiście mam wrażenie, że trochę blog już zaniedbuje, czego dowodem jest też mniejsza liczba wejść. Mam nadzieje, że wkrótce to się jednak to zmieni.

Dziś na razie tyle nowości, a kolejne już w drodze. A ja życzę Wam udanego weekendu, bo to już jurto piątek :D Hura!!!


Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta:

Joanna/  Pomysł z wykorzystaniem patyczków do decoupage nie mój, ale ramki takiej jeszcze nie widziałam, wiec można powiedzieć, że to trochę nowatorskie rozwiązanie, ale niewątpliwie nietypowe :) Ale jak to się mówi, czasem trzeba wszystkiego spróbować.

sylwia:) Bardzo mi miło, że pomysł się podoba i zachęcam do zrobienia własnej ramki. Będzie mi bardzo miło, że moje pomysły i to co robię są inspiracją dla innych :) Jeśli się uda zrobić to z chęcią zobaczę jak tobie Sylwio wyszła ramka :) Pozdrawiam

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje

1 komentarz:

  1. Kolczyki są fantastyczne, bardzo mi się podobają. Bardzo fajne koraliki mają.
    Ps. Co do rameczki już nad nią myślę, jak już powstanie, wstawię na bloga.
    Miłego dnia Ci życzę .

    OdpowiedzUsuń