piątek, 5 października 2012

Wyzwanie jesienne i trochę biżuterii.

U mnie ostatnio bardzo twórczo.  Mam troszkę więcej czasu, więc ciągle coś tworzę. Dziś chciałabym wam pokazać moją broszkę na wywzanie. Broszka jest dla mnie i zrobiłam ją w sumie do mojego płaszczyka. Jest on w szarym kolorze, więc chiałam go trochę rozweselić, dletego jesienny listek jest tak bardzo kolorowy. Prace zgłaszam na Wyzwanie u Wioli " Jesienny czas...".

Jesienny listek


















Poza tą broszką powstała też wczoraj broszka z czarnej koronki i czerwonej tasiemki, bardziej myślę jest wieczorowa i w stylu flamenco, mi przynajmniej tak się kojarzy. Oto i ona:
Broszka w stylu flamenco
Na koniec przedstawiam bransoletki. Zrobiłam ostatni małe rozeznanie co teraz się sprzedaje w różnych sieciówkach i stwierdziłam, że na topie są bransoletki z zawieszkami, koralikowe, więc zrobiłam jeszcze kolejne tym razem z żabką i skrzypcami. Oto i one.
Bransoletki z żabką.
Mix 6 bransoletek ze skrzypcami.
Na koniec chciałabym wam się pożalić, że nie wiem dlaczego ale moja paczka z wymianki booliwódzkiej jeszcze nie dotarła do mnie i mam przeczucie, że gdzieś zagineła, na razie czekam ale jest mi trochę przykro, że sama zrobiłam myślę fajną paczuszkę na wymiankę a nic nie ma dla mnie. No cóż, czekam dalej może w końcu sprawa paczki się wyjaśni. Życzę miłego dnia i pozdrawiam.

1 komentarz: