czwartek, 11 października 2012

I znów kolczyki ;)

Dziś w ramach odreagowania tworzyłam kolejne kolczyki, przypadkiem wyszło też kilka bransoletek, które połączyłąm razem i mam kolejny Mix 5 bransoletek z zawieszką sercem. Zawieszkę nosiłam kiedyś jak byłam nastolatką na rzemyku a teraz jest jako dodatek do bransoletak. A wam jak się podoba kolejny Mix?

Z kolczykami było natomiast więcej kombinowania. Pierwsze prezentuje kolczyki w starym złocie z porcelaną. Nietypowe jak na mnie połączenie zieleni i czerwieni, żeby były bardziej widoczne i przyciągały uwagę. Myślę, że nikt takich kolczyków nie przeoczy.

Ostatnie kolczyki z krążkami bambusowymi, stopniowane rozmiary, myślę że dają fajne wrażenie, że kolczyki są bardzo długie, mają jednak ok 9cm, a moim zdaniem wydają się na zdjęciu dłuższe. Znów kolorki jesienne i dlatego zgłaszam je na wyzwanie u Wioli, może tam się spodobają.

Po zrobieniu w ok. godzinę tylu prac, homor mi się poprawił. Teraz myślę tylko o jutrzejszym wyjeździe do babci na Kurpie. Mam nadzieje, że nazbieram dużo grzybków i będe miała co zrobić w słoiki. Kolejny wpis pewnie dopiero następnym tygodniu, pozdrawiam i już teraz życzę miłego weekendu :)

Kolczyki w starym złocie z porcelaną
Kolorowe kolczyki- na wyzwanie


Mix 5 bransoletek z sercem

2 komentarze:

  1. śliczne dziękuję za kolejną pracę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna bransoletka :D

    zapraszam do mnie na małe biżuteryjne rozdanie : http://sabciahandmade.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń