czwartek, 25 października 2012

Wisior z kwiatkiem- beading

Tak jak wam pisałam przymierzam się trochę porobić prac z drobnych koralików. Pomysłów dużo, tylko czasu jakoś brak. Dziś udało mi się zrobić wisor z zawieszką beadingową, jest to rozeta w kształcie kwiatka. Zrobiłam ją z koralików Toho w środek umieściłam kryształek Swarovskiego. Z pracy jestem bardzo zadowolona. Wzór na rozetę już wykorzystałam wcześniej, ale tym razem go zmodyfikowałam, więc wygląda inaczej, umieszczem zdjęcie dla porównania. Przy okazji pracę zgłaszam do wyzwania  Szuflady- Mała Forma , być może się spodoba./ Zawieszka ma 4,5 cm średnicy.

Wisior z kwiatkiem



6 komentarzy:

  1. Oooo ale piękny ten kwiatek :D Powodzenia w wyzwaniu :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no. Wspaniałości. Nie napisałaś mi jakie kolory lubisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, bardzo ładne wisiorki, ten pierwszy szczególnie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wisior :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu małej formy w Szufladzie i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń