wtorek, 30 stycznia 2024

Choinka 2024 - styczeń


    Postanowiłam w tym roku przyłączyć się do zabawy Choinka2024. Co miesiąc powtanie mały haft, który wykorzystuje do stworzenia ozdoby na choinkę. W tym miesiącu powsłała zawieszka z samochodem w słoiku. Wykonałam haft na kanwie plastikowej, aby wyglądało, że auto jest w środku słoika. Jest to dość sporka zawieszka. Aby było to łatwiej zawiesić zawieszkę na choince, z drucika wykonałam rączkę. Moją pracę zgłaszamy tu -KLIK


Jeszcze dla porównania zdjęcię przed dodanie konturów i gotowego hafu.



Podrawiam i życzę udanego tygodnia - Joasia :)

10 komentarzy:

  1. Sliczna jest, piękność na choince będzie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to spora zawieszka i kolorowa, teraz szukam pomysłu na kolejną. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  2. Czyżby mój poprzedni komentarz poleciał w kosmos?
    Chyba, że trafił do spamu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ☺️ nie wiem coś chyba poszło nie tak.

      Usuń
  3. Świetne wykończenie! Praca jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dodam potem zdjęcie tyłu do posta. Pozdrawiam serdecznie ☺️

      Usuń
  4. Nádherná výšivka, milujem toto červené auto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw samochodu w hafcikach o tematyce świątecznej należy do moich ulubionych. Świetną zawieszkę przygotowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ☺️ chciałbym aby każdy zawieszka była wyjątkowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń