czwartek, 1 grudnia 2022

Jeszcze w listopadzie powstało poncho :)

                        

     Przez cały listopad na przemian szydełkowałam oraz haftowałam mój obraz z makami. Dziś prezentuje Wam moje poncho, które robiłam razem z grupa we wspólnych dzierganiu. Przymierzam też się od dłuższego czasu do wykonania swetra na drutach. Ostatnio jednak staram się ćwiczyć szydełkowanie.


  Tak się prezentuje ja w nowym poncho.
 Była to pierwsza przymiarka po zakończeniu projektu. 
Poncho na pewno będzie w użyciu, uwielbiam wszelkie swetry.

Tera kilka danych technicznych.

WZOR - Serena by Drops Design
Poncho rozmiar L/X  3 kolory włóczki Drops Nepal z wełny z alpaki,
Zużyłam 2 beżowe włóczki (100 g), 9 włóczek cappuccino ( 450g.) i 2 brązowe (100g)
Wykonałam 4 kwadraty rozmiar 40 cm x 40 cm, szydełko 5mm
Kołnierz zrobiłam po swojemu. Dla ozdoby dodałam do sznurek, 
robiony łańcuszkiem oraz dwa frędzle.

     Na początku trochę nie byłam pewna czy się uda, ale jednak rozszyfrowałam schemat i jakoś poszło. Nie długo będzie podsumowanie wyzwania na blogu Klubu Twórczych Mam. Wspólne dzierganie trwa do 19 grudnia. Możecie zobaczyć na blogu KTM inne wersje tego wzoru.

    Podsumowując, jestem zadowolona, że mi się udało wykonać ten projekt. Teraz robię dwie rzeczy na raz. Plan jest taki, aby haft był gotowy do końca tego roku lub na  początku styczniu. Zaczynam robić już świąteczne projekty. Jako pierwsza powstanie szydełkowa gwiazda betlejemska. Potem powstanie kilka szydełkowych śnieżynek na choinkę. Bardzo lubię świątecznie ozdabiać mieszkanie oraz ubierać choinkę. Już wtedy czuję się ten klimat zimowo-świąteczny.

Tak się prezentuje podsumowanie listopadowe.
Pozdrawiam Was cieplo - joasia&art

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz