poniedziałek, 18 kwietnia 2022

wielkanocne rękodziło

Witajcie w świątecznym poście.

Miałam bardzo dużo planów jakie wykonać pracę świąteczne. Część nawet się udało mi zrealizować. Zrobiłam świąteczną kartę dla rodziców. Karteczka jest z haftowanym królikiem, którego wykonałam na kanwie plastikowej. Pomimo, że na Święta byłam u rodziców, to podarowałam taką ozdobę, gdyż wiem, że mama bardzo lubi otrzymywać takie małe prezenty.


W Klubie Twórczych Mam zrobiłam mały kursik, jak wykonać małą ozdobę z rzeżuchą.




Jednak najtrudniejszym zadaniem było wykonanie szydełkowego wdzianka na akrylowym jajku. Było to dla mnie trudne, ze względu na to, iż nie miałam szydełka o rozmiarze 1,5 mm. Na tutorialu Aureli o tu- KLIK było wszystko pokazane bardzo szczegółowo. Nie wychodziło mi na początku, gdyż nie zgadzał się rozmiar szydełka. Miałam szydełko rozmiar 1,25mm i 2mm. Po kilku próbach wykonałam Pisanka na wypełnieniu plastikowym/akrylowym 6cm . Moje jajo akrylowa miała rozmiar 8 cm, a szydełko 2mm i taka kombinacja była idealna. Za ten kurs bardzo dziękuje Aureli. Moje prace zgłaszam na wyzwanie u Reni. Już jestem ciekawa jakie będą kolejne wyzwania.



Życzę Wam Wesołych Świąt i Mokrego poniedziałku.
Dużo spokoju i miłych chwil spędzonych wraz z rodziną.

Pozdrawiam Was ciepło - Joasia.

13 komentarzy:

  1. Szydełkowe jajeczko wyszło slicznie:) Życzę wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkanocnych i przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.Za rok może spróbuje zrobić jajko szydełkowe usztywniane. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  2. Radosne są Twoje świąteczne ozdoby, Joasiu.
    Miłego, świątecznego popołudnia i najpiękniejsze wielkanocne życzenia: zdrowia, pogody ducha, nadziei na pomyślne przyszłe dni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i przesyłam pozdrowienia 😊

      Usuń
  3. Bardzo ładne rękodzieła 🌿❤️💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaja wyszły świetnie i tego się trzymamy;) czasami jest tak, że trzeba dostosować podpowiedzi, a Tobie się to udało :) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawim serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za odwiedziny i pozdrawiam ☺️

      Usuń
    2. Joasiu wstawiłam linka pod Twoim komentarzem, pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piekne ozdoby wielkanocne, kolorowo i wiosennie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ubranka dostały jajeczka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję. W tym roku się udało zrobić pisanki ozdobione na szydełku. Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń