środa, 5 czerwca 2013

Pierwsze wyróżninie :D

Dziś spotkała mnie przemiła wiadomość, dostałam po raz pierwszy wyróżnienie mojej pracy w Klubie Twórczych Mam oraz udało mi się wylosować nagrodę za udział w wyzwaniu : ) Bardzo się cieszę bo próbuje swoich sił w wyzwaniach licząc po cichu, że może tym razem mi się uda :) Mam dzięki temu taką dodatkową motywację do tworzenie i dzięki temu powstają bardzo różnorodne prace tematycznie oraz w różnych technikach, a nie tylko prace biżuteryjne. Przypomnę jeszcze że pracą na Wyzwanie Rycyklingowe w którym brałam udział był stroik ślubny, który robiłam pierwszy raz z pozyskanych resztek materiałów. Tyle na dzisiaj, a w weekendu planuje iść za ciosem; zaczynam szykować prace na kolejne wyzwanie. Was pozdrawiam i życzę więcej słońca niż deszczu, bo u mnie to codziennie pada.


Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta:

Promyk/ Bardzo się ciesze, że podoba się komplecik, już znalazł nawet dla siebie właścicielkę. Co do oprawy, jakoś tak mam że ostatnio złote półfabrykanty mi bardziej pasują. Ale nie wykluczone że kamyczkowe komplety jeszcze nie powtórzę ale już w srebrnej oprawie.

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje

1 komentarz: