środa, 27 lutego 2013

Przywołuje wiosne :)

Wiosenne dzwoneczki- moje nowe kolczyki
Tak jak w tytule, chcę nareszcie przywołać wiosnę. Zaczęłam od porządkowania mojej szafy, trochę dzięki temu zrobiło się w niej luźniej. Poza tym jak widać powyżej zrobiłam dla siebie wiosenne kolczyki. Jak zwykle nie obyło się bez łańcuszka tym razem wykorzystany został jako nietypowa łodyżka. Jeśli ma być wiosna to powinny być też bazie. Zrobiłam więc bazie z krepiny i uwaga, pałeczek higienicznych, pomysł na bazie zaczerpnęłam stąd -> KLIK Z moim synkiem już powoli robimy ozdoby wielkanocne, tak żeby się nie nudzić, efekty poznacie w kolejnych postach. Haftowanie na razie więc można powiedzieć wstrzymane.



Nowa dekoracja- wiosenne bazie
Jak już zaczęłam przygotowania do sezonu wiosennego to przy okazji uprałam wiosenną torebkę, którą kupiła w zeszłym roku od blogowej koleżanki. Torebka zrobiona została na zamówienie, zapragnęłam aby miała dużo guzików i kolorowych ściegów. W torebeczce popsuło się zapięcie, więc postanowiłam to jakoś naprawić. Tym razem zrobiłam zapięcie nie na magnes, ale na gumkę i guziczek. Guzik został prze ze mnie wyhaftowany. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak wygląda odnowiona torebka. Guziki wyhaftowane mi się bardzo podobają i chodzi mi po głowie pomysł na broszkę z taki guzikiem. 

Wyhaftowane guziki

Moja torebka po renowacji
Na blogu pojawiają się nowi obserwatorzy, witam Was gorąco i mam nadzieje, że zagościcie u mnie na dłużej. Licznik zbliża się do 10 000 odwiedzin, a ja niedługo napisze już setnego posta. Cieszę się bardzo że jesteście ze mną, za komentarze dziękuje, one dodają skrzydeł i sprawiają że mam chęci dalej tworzyć biżuterię, haftować i eksperymentować z rękodziełem
.
Dziękuje i ściskam każdego wirtulanie i życzę wam miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz