czwartek, 28 lutego 2013

Broszka z wyhaftowanym guzikiem


      
Tak jak wspominałam chciałam wykorzystać jeden z guzików, który wyhaftowałam na broszkę. Powyższą broszkę zrobiłam z filcu na który naszyłam zwastrygowaną żółtą tasiemkę, łączenie gdzie była widoczna nitka zakryłam kołem z turkusowych cekinów, potem dodałam koraliki. Tu już nitka nie jest widoczna bo użyłam przezroczystą nić żyłkową. Broszka we wiosennych kolorach, bardzo myślę optymistyczna. W ostatniej chwili zgłaszam ją na wyzwanie Kreatywnego Kufra :) może się spodoba.

Dla dociekliwych- tak wygląda tył i zapięcie :)

3 komentarze:

  1. śliczna broszka, ożywi nie jeden sweterek :) Pozdrawiam
    Filcowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  2. It's really a great and useful piece of info. I am satisfied that you simply shared this useful information with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.

    my blog ... Costofrootcanal1.Com

    OdpowiedzUsuń