wtorek, 19 czerwca 2012

Klasyka biżuterii- perły; kilka bransoletek

Perłowy komplet



Mam dość pokaźny zbiór biżuterii, głównie mojego autorstwa, rzadko kiedy kupuje biżuterię dla siebie, bo dobrze wiem, że mogę sama zrobić podobną i wyjdzie taniej. Tak też było z powyższym kompletem z perełek szklanych. Przedstawiam wam moją wersję perłowego kompletu z wykorzystaniem przekładek z cyrkoniami, oraz z kuleczkami posrebrzanymi, zapięcie w naszyjniku oraz sztyfty są ze srebra. Taki komplet przyda mi się do noszenia w pracy, jest bardzo elegancki. Mam spory zapas pereł, które dostałam do siostry na urodziny, więc pokazuje na co wykorzystałam jej prezent. ( chciałabym zawsze dostawać takie prezenty :))

Bransoletka na sznureczku z agatem

Bransoletka z koralikami szklanymi i ważką
Inspiracją do wykonania tych prac były bransoletki, które teraz są bardzo popularne, gdzie jest wykorzystywany sznurek i zawieszka, ja jednak w moich bransoletkach dałam także koraliki szklane, albo kamienie, do tego ładna przekładka albo zawieszka z wygodnym zapięciem. Obie bransoletki można dopasować długością wedle potrzeby bo sznurek można jeszcze skrócić bądź rozwiązać i powiększyć obwód w bransoletce. Jakoś tak mam, że lubię robić bransoletki, lecz prawie w cale ich nie zakładam, więc większość trafia do mojej siostry, która przepada za przeróżnymi bransoletkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz