sobota, 22 kwietnia 2023

POSZEWKA Z ŻÓŁWIEM GOTOWA :)


    Dziś chciałam się Wam pochwalić moim gotowym haftem żółwia. Poszewkę wykonałam dla mojej koleżanki. Skorzystałam z gotowego zestawu do wykonania poszewki, gdzie był materiał, kanwa i muliny do haftu. Praca nad tym haftem zajęła mi około 3 miesiące. Dużym ułatwieniem były ciemne kontury tego wzoru. Nie rysowałam na materiale żadnych pomocniczych znaków spieralnym pisakiem. Im dłużej haftowała, tym bardziej byłam zachwycona kolorami tego wzoru. Na koniec materiał  został wyprany i na maszynie zszyłam brzegi poszewki. Polecam Wam do poszukania innych wzorów z tej serii, jeśli ta kolorystyka Wam się również spodobała i szukacie wzoru na wykonanie poszewki.


Pokazuje jak wyglądały etapy tworzenia tego haftu.


 

Ta wyglądał haft po upraniu i wyprasowaniu materiału.


Jako kolejny powstanie niewielki haft, który będzie ozdobą tym razem małego ręcznika.
Planuję jednak znów wrócić do dużego haftu z chabrami, postawić kilka krzyżyków.
 Po tak długiej przerwie nie wiem, czy się wyrobie do końca roku z tym projektem.

Chciałabym znów wrócić do szydełkowania. 
Wykonać obrus lub sweterek. Ciągle chce doskonalić się w tej dziedzinie. 
Nie wiem, czy przy ładnej pogodzie uda się zrealizować moje pomysły, 
ale będę próbować. Przy tworzeniu bardzo dobrze mi się odpoczywa.

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

15 komentarzy:

  1. Cudowne poduszki !
    Żółw jest ekstra 🙂
    Mnie też najlepiej się odpoczywam przy robótkach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie Beatko.

      Usuń
  2. Żółwik w energetycznych barwach. Poduszka w takich kolorach bardzo ożywi każde wnętrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka wybrała ten wzór, mi też bardzo się podoba ta kolorystyka. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Widzę, że masz taki sam głód rękodzieła i doskonalenia różnych technik jak ja😊 tylko ja nie umiem się zorganizować,ciągle brakuje mi czasu a o szydełku już nawet wspominać nie będę...Twoja poduszka zrobiła na mnie ogromne wrażenie, najpierw pomyślałam ,, no tak kolejna osoba która maluje na tkaninie,,🫣a to okazuje się być haft ! Powiem Ci wielki szacun za cierpliwość do tego wzoru, ja nie wiem jak to robisz ale mnie po 2 tygodniach by trafiło..nie mam cierpliwości dla takich wzorów. Szczerze mówiąc jest jeszcze jeden powód... mało osób potrafi docenić taką pracę szczególnie jeśli to poduszka, jeśli dla osoby dorosłej to ok ale z dziećmi bywa różnie, szkoda by było by ją ktoś zniszczył..dlatego w takich wypadkach wolę obrazki które na co dzień nie są brane do rąk. Życzę Ci by koleżanka doceniła Twoje dzieło! ❤️😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie poduszki w 3 miesiące było wyzwaniem. Wzór miał kontury i nie było trudne haftowanie. Teraz chwilę odpocznę i dalej tworzę. Tak jak pisałam kusi mnie aby coś ładnego wykonać na szydełku, choć nie jest to takie łatwe, wiele rzeczy jest dla mnie nowych. Pozrawiam i dziękuje za taki pozytywny doping do dalszego działania twórczego. :)

      Usuń
  4. Rewelacyjny jest ten żółw, chociaż może trochę nie moje kolory :) Ale i tak bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, ja chyba też bym nie wybrała wzoru ze względu na intensywne kolory. Koleżanka jednak zadowolona. Pozdrawiam Joasia ☺️

      Usuń
  5. Joasiu cudowna poducha! Jestem pełna podziwu i uznania dla Twojej pracy. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie. Ps, przeprasza, że tak późno, ale na kilku blogach moje komentarze nie opublikowały sie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i odwiedziny. Podoba mi się linkowe party. Nie mam często pomysłu na wyzwania z hasłem. Pozdrawiam Reniu.

      Usuń
  6. Poduszka, żółw - boskie! Kolory są niesamowite! Tyle pracy! Jesteś wspaniałą koleżanką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Wzór bardzo prosty tylko dużo kolorów ale przy dużych krzyżykach to idzie szybko.

      Usuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem haftowanego żółwia. :)
    Poducha z nim jest fantastyczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i tak miłe słowa. Wzór wybrała koleżanka. Pozdrawiam Joasia

      Usuń
  8. Bardzo fajny hafcimlk, żółw w tych kolorach wygląda bardzo ciekawie. Poduszka wyszła cudnie, można cały czas cieszyć oczy haftem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń