środa, 23 lutego 2022

nowa biżuteria / luty

Witam Wam po miesięcznej przerwie,

W lutym całkiem dużo tworów u mnie powstało. Sporo też nowych projektów rozpoczęłam. Przy okazji wyzwanie Klubu Twórczych Mam, w ramach inspiracji wykonałam dwie pary kolczyków oraz bransoletkę. Wyzwanie na blogu nadal trwa, więc przy okazji serdecznie Wam zapraszam do tworzenia prac w wybranej palecie kolorystycznej KLIK.


Kolczyki z mini chwostem

Wykonałam kolczyki z małymi chwostami, które mają 1 cm. Kolczyki wykonane z agatu w kolorze szarym, koralików. Zapięcie i inne elementy są wykonane ze stali nierdzewnej. Kiedyś kupiłam takie mini chwosty przez pomyłkę i w końcu znalazłam na nie pomysł. :)

Kolczyki z kolcem

Koczyki z kolcem, również nie planowane. Na te kolce również długo szukałam pomysłu.
 Kolczyki wykonane ze szklanych koralików i kolec jest też szklany.
 Zapięcie jest wykonane ze stali nierdzewnej.


Brązowa bransoletka ozdobna.

Została wykonana z kamieni agatu, szklanych koralików oraz metalowych zawieszek.
Bransoletka wykonana na podwójnej gumce sylikonowej. Rozmiar 18 cm -19 cm.

Szalik szydełkowy udało mi się zakończyć.
Jest już w użyciu. Bardzo milusi i cieplutki.


Tak się prezentuje na mnie.
Pracę zgłaszam do zabawy -KLIK




Razem z uczestnikami Salu z Coricamo haftuje zakładki. Zaplanowałam wyhaftować 2 zakładki. Tak wygląda zdjęcie z postępów, które robiłam na początku lutego. Teraz już jestem w trakcie haftu drugiej zakładki. Jeśli jesteście ciekawi jak idzie innym dziewczynom to zapraszam Was o tu KLIK.



Po chwili odpoczynku od dużym wzorów, rozpoczynam haft maków na łące. Po raz pierwszy haftuje na podmalowanej kanwie. Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego, ale na to będzie trzeba poczekać. Tworząc kilka rzeczy na raz nie będzie to szybkie tempo haftowania. Jednak wzór bardzo mi się podoba. Uwielbiam kwiaty. Będzie to kolejny obraz do salonu, tuż obok mojego obrazu z elfem :) Powiem Wam, że na tym nie koniec. Zaczęłam też robić na drutach sweter. Jednak o tym napiszę więcej w kolejnym poście, kiedy będzie więcej rzędów do pokazania.

Jak widzicie cały czas nie narzekam na nudę. Ciągle są nowe pomyły, które chciałabym zrealizować. Ostatnio też mam plan reaktywować mój butik z biżu, do którego dawno nie zaglądałam. Mam nadzieję, że nadal będę mieć czas na moje hobby. Ale bardzo lubię tworzyć przy dobrej muzyce i to mnie bardzo relaksuje.

Tyle się u mnie działo w tym miesiącu.
Pozdrawiam Was ciepło i z góry dziękuje za każdy komentarz :) 

15 komentarzy:

  1. Witaj Joasiu:) Bardzo się cieszę, ze dołączyłaś do zabawy:)
    Piękne rzeczy tworzysz i jak zwykle zachwycam się haftami, ale i biżuteria wpada w oko:)
    Co do mojej zabawy, to w tym miesiącu miały być kominy, ale wyjątkowo Ci zaliczę- wyszedł świetnie i bardzo fajnie prezentuje się na Tobie:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, myślałam nad zażyciem szala,ale ja chyba wolę szalik. Będę dalej działać mam nadzieję że dam radę- pozdrawiam Joanna 😊

      Usuń
  2. Przepiękna biżuteria Joasiu i kolorowy szalik jest fantastyczny. Hafty zapowiadają się świetnie, maki to piękny wzór a zakładek nigdy dość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Bardzo się cieszę że szalik się podoba. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  3. Piękna biżuteria i bajecznie kolorowy szalik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Cały czas się uczę szydełka. Biżuterii już dawno nie robiłam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetny szalik w radosnych kolorach. Kolczyki z chwostami super wyglądają. Życzę powodzenia w stawianiu xxx i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje - wzory cudne więc chce się haftować :) pozdrawiam.

      Usuń
  5. Pracowicie u Ciebie :) Piękne i różnorodne prace <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Violka tak się złożyło, że miałam pracowity, intensywny ten miesiąc :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Świetne prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 piękny twój ocieplacz na ręce. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Kolczyki przepiękne, ale niestety chyba musiałabym teraz ponownie przekuwać uszy, za to bransoletkę z chęcią bym przygarnęła ♡

    OdpowiedzUsuń