poniedziałek, 23 listopada 2020

nowy haft z zajączkiem


Choć mamy listopad, to jeszcze nie zabrałam się za świąteczne hafty. Postanowiłam teraz wyhaftować kolejnego zwierzaka na wyzwanie hafciarskie. Co prawda wzór był udostępniony na wiosnę, jednak idealnie pasował jako kolejny do uzupełnienia luki w kanwie, która potem zostanie wykorzystana na wykonanie poszewki na podusie. Przedstawiam Wam mojego kolorowego zajączka. Choć tak szaro buro za oknem, to na przekór pogodzie, ja sobie wiosenny wzorek zaplanowałam. Co nie oznacza, że nie będzie u mnie świątecznych haftów. W tym roku jednak trochę na luzie do tego podchodzę. Wprowadzić świąteczną atmosferę zamierzam od grudnia :D Na na kanwie już powoli wskakuje kolejny wzór wyzwania, tym razem w klimacie zimowym.
 
Dodam, iż kolorki mulin dobierałam sama,
  było to dla mnie spore wyzwanie, aby wszystko dobrze współgrało.


O to ostatni wzór, który wybrałam jako wyzwanie hafciarskiego listopad/grudzień
Jeśli chcecie zobaczyć hafty innych uczestniczek Sal-u to zaprasza o TU.

 


To kolejny i już ostatni wór wyzwaniu hafciarskim.
Chyba po prostu tęsknie za zimą oraz pyszną gorącą czekoladą z dodatkami ;) 
dlatego ten wór wybrałam. Nie jestem do końca przekonana jak ten hafty wykorzystam?


 Tak teraz prezentuję się moja poszewka. Brakuje tylko jednego wzoru.
 Mam już jeden upatrzony u tej samej autorki Marii Brovko
Zamierzam na początku stycznia dokończyć ten projekt :D

Uff - tyle u mnie się działo ostatnio. Długo się zbierała na napisanie tego wpisu. Chęci tak czasem mi brak do pisania. Z lekkim opóźnieniem, ale jednak coś nowego tu wstawiam. Mam nadzieję, że w grudniu, będę mogła Wam pokazać więcej moich świątecznych prac. 

Pozdrawiam i do następnego spotkania :D

10 komentarzy:

  1. Uroczy zajączek. Pięknie wyglądają wszystkie zwierzątka razem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak idealnie to pasuje razem. Mnie też ten widok bardzo cieszy. Pozdrawiam Gosiu.

      Usuń
  2. Ładnie dobrałaś kolorki do zajączka :) ślicznie tu u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Merry. Już idę do ciebie w odwiedziny. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo fajnie zapowiada się ta poszewka i ciekawa jestem jaki jeszcze motyw do niej wybrałaś;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Karolina - ostatni będzie królik w filiżance, tym jednak już zajmę się w styczniu. Teraz czas na hafty świąteczne ;)

      Usuń
  4. Grunt to się nie zmuszać, też tak mam, że ciężko mi się zabrać za pisanie. Prac multum do pokazania. Ostatnio nawet zrobiłam przegląd zdjęć z tym czego jeszcze nie opublikowałam i aż się złapałam za głowę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Asiu spadła motywacja. Na wszystko przyjdzie odpowiedni czas. Kubeczek już gotowy. Jutro zabieram się do zrobienia fotek 😉 pozdrawiam Asiu

      Usuń
  5. Joasiu wspaniła poszewka będzie :) nie mogę się doczekać jej skończenia przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula to ja dziękuje za taką fajną zabawę, poszewka będzie gotowa w styczniu, taki jest plan ;) pozdrawiam.

      Usuń