sobota, 29 lutego 2020

haft z liskiem gotowy :)


Haft z liskiem udało mi się dokończyć ostatniego dnia. Ten haft jest pierwszym wzorem w wyzwaniu całorocznym. Haftów w tej zabawie powstanie w sumie sześć. Po wykończeniu wszystkich krzyżyków i dodanie konturów jestem efektem końcowym bardzo zachwycona. Autorką wzoru jest Maria Brovko, więc jeśli szukacie bajkowych wzorów to polecam poszukać w sieci. Jej wzory, są cudne. Mój haft wykonałam ściśle wyznaczonymi mulinami. Przy dodawaniu konturów coś dodałam od siebie. Zmodyfikowałam frędzle szala. Nawet się zastanawiałam czy nie dodać takich mini chwostów na końcach. Jednak po namyślę postanowiłam zostawić haft bez tej modyfikacji. Jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądają pracę innych uczestniczek wyzwania, to zapraszam o TU.


Hafty wykonany na Aidzie Rustico,
firmy Zweigart - barwa beżowa
wielkość 16 ct - kolor 54,
gęstość ściegu 64/10 cm
autorka wzoru - Maria Brovko,
całość haftowana mulinami DCM

Przyznam się wam iż na razie nie mam sprecyzowanego pomysłu na wykorzystanie tego haftu. Czekam na odsłonę kolejne wzory. Jeśliby kolejne wzory zmieściły na tą sam materiał,
 to rozważam wykonanie obrazu w kilkoma wzorami. 
Druga opcja, którą rozważam to wykonanie abażuru do mojej lampki. :D 


Tak się stało, że ostatnio się przeziębiłam i aby się wzmocnić robię taką herbatkę zimową. Dodaje sok malinowy, goździki, cynamon, pomarańczę. Tak więc pora na herbatkę idealna. Mam nadzieję, że szybko wrócę do zdrowia i będę mogła dalej tworzyć. Nareszcie już mogę zabrać się za mój duży haft. Mam jeszcze inne pomysły np. na małe hafty. Mam nadzieję, że w marcu też coś powstanie takiego uroczego jak ten lisek.

Pozdrawiam Was i życzę twórczego kolejnego miesiąca :D

10 komentarzy:

  1. czekam z niecierpliwością do czego użyjesz tego wzoru, bo tu różne zastosowania juz były u Dziewczyn :) Piękny haft, to fakt, a kolejne jeszcze piękniejsze! Bardzo dziękujemy za udział w pierwszej części SALu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta też jestem mega ciekawa, jak lisek będzie zagospodarowany😉 musisz jednak przyznać, że kreatywności uczestniczkom salu nie brakuje💗 fajnie prezentuje się ów lisek na kanwie rustico- mnie bardzo przypadł do gustu😉

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę że zdążyłam na czas. Świetne wyzwanie i jak fajnie się haftuje.

      Usuń
  2. Abażur... Ciekawy pomysł :) a lisek cud miod i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się wykonać go jak najdokładniej, piękne wzorek.Pozdrawism Agatko.

      Usuń
  3. Dziękuję za udział w zabawie :) jestem ciekawa zagospodarowania haftu :) Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu - wzór cudny - czekam na kolejne, wtedy będę mogła zobaczyć jak to wykorzystać . Kusi mnie ten abażur ;) pozdrawiam i czekam na kolejne cudne wzory :D

      Usuń
  4. Słodki wyszedł. Jestem ciekawa co będzie następne 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu już wiem, że kolejny haft to króliczek :) w wersji czarno białej. Nie bardzo mi to pasuję to tego liska więc będę go haftować w celu zrobienia fajnej dekoracji np w oknie :D

      Usuń
  5. Lis jest cudowny ☺Ja go bym widziała na materiałowej torbie jako ozdoba😊

    OdpowiedzUsuń