środa, 18 grudnia 2019

pada śnieg ( broszka i komplet śnieżynek)



Bardzo lubię kiedy na święta za oknem jest biało, pada śnieg. Wielka niewiadoma czy w okolicach Warszawy w grudniu lub styczniu będzie śnieg? Zainspirowana wyzwaniem Szuflady, przygotowałam coś na wyzwanie. Broszka ze szklanymi koralikami i łańcuszkiem w oprawie elementów ze stali nierdzewnej, to moja pierwsza praca. Jak się domyślacie, broszka raczej nawiązuje do śnieżycy ;). Złote śnieżynki na choinkę -  jest to komplet, który przygotowałam na zamówienie. Śnieżynki są wykonane dwustronnie, więc to było dla mnie dodatkowe utrudnienie, zwłaszcza przy ich wycinaniu, musiałam pilnować, aby nie uciąć muliny. Po raz pierwszy korzystałam z brokatowej muliny, bardzo fajnie się haftowało. Polecam użycie igły z dużym oczkiem. Muliny nie dzieliłam, gdyż była dość cienka. Obie prace zgłaszam na wyzwanie Szuflady "pada śnieg" o TU., komplet śnieżynek zgłaszam dodatkowo na "wyzwanie grudniowe" na blogu Świry Rękodzieła o TU, oraz wyzwanie hafciarskie Uli o TU. Wkrótce pokażę Wam kolejne świąteczne prace :D






 Sponsorem zabawy  wyzwania hafciarskiego jest 
"Needle&Art" link do sklepu ->



Tyle u mnie ostatnio się twórczego działo.
Pozdrawiam i życzę udanych prac świątecznych :D

PS: Po dwóch tygodniach w nowej pracy, stwierdzam iż to była dobra decyzja jest super :D

16 komentarzy:

  1. Piękne te śnieżynki 😍 Powodzenia w noweej pracy, zdradzisz coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu dziękuję za trzymanie kciuków 😁. Napiszę dłuższego maila to ci wszystko opowiem - pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynki są rewelacyjne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu to mój ekspert z dwustronnym haftem 😁 pozdrawiam.

      Usuń
  4. Zimy bardzo nie lubię, ale jak jest śnieg to jest pięknie i nawet na spacer chce się iść;-)
    Świetne są te śnieżynki! O hafcie dwustronnym czytałam, ale jakoś nie miałam okazji spróbować, ale jak widzę to warto spróbować. Broszka wygląda bardzo fajnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym haftem to było tak, że śnieżynka miała być lekka. Sposób na to mój własny.Tak wymyśliłam. Pozdrawiam Karolino i dziękuję za odwiedziny 😀

      Usuń
  5. Śliczna praca, dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat mi tym razem podpasował, zgłaszam moje dwie prace ;) pozdrawiam.

      Usuń
  6. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne śniezynki :) dziękuję za udział w wyzwaniu :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są te śnieżynki💗

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne śnieżynki, podziwiam dwustronny haft.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje :) i przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam xxx a biżu czasem robię sama- jestem zachwycona pracami!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń