czwartek, 19 września 2019

jesienny haft nr 1 i fotki


W przerwie od mojego mega dużego haftu, którego końca nie wydać, tworzę małe prace. Postanowiłam na wyzwanie u Chagi przygotować haft z borowikiem. Tak więc powstał pierwszy jesienny haft, a więc i w jesiennej oprawie go Wam prezentuje. Haft wykonałam na beżowym dość rzadkim lnie, kolory jak zwykle z moich zbiorów dobierałam sama. Tył podkleiłam białym piankowym arkuszem. Po wyschnięciu kleju, haft się usztywnił. Łatwo można było wyciąć wzór borowika i na klej na gorącą przykleić z tyłu patyczek. Gotowy haft wykorzystałam jako ozdobę do doniczki. Wkrótce też się okaże jakie kolejne hafty dołączą niebawem do borowika. Planuje taką jesienną serię ozdób doniczkowych. Pracę zgłaszam na wyzwanie "Grzyby" u Chagi o TU. Przy okazji pracę zgłaszam też na wyzwanie z kapeluszem o TU.




Tyle u mnie się ostatnio działo z twórczo.
Pozdrawiam i do następnego spotkania :D


Ponieważ temat grzybów u mnie nadal aktualny, postanowiłam dodać tu moje zdjęcia z grzybobrania.


Jeszcze w sierpniu byłam na grzybach w Puszczy Kurpiowskiej.
Nie było jednak dużo grzybów, przeważnie tylko kurki.


Za to dziś wybraliśmy się na grzybki z moim Lubym ( okolice Konstancina).
Było dużo grzybów i nawet się znajdowały borowiki.
Teraz już grzybki ugotowałam i czekają szykowanie w słoiczki.
Borowiki już suszę się w piekarniku. Przydadzą się na zupę grzybową
Kurki zawsze obgotowuje i mrożę, a potem mam gotowe do grzanek lub jajecznicy.
No to teraz narobiłam Wam smaku. :D

Zapraszam więc na grzybobranie, pogoda idealna :D

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i dziękuję za odwiedziny 😀.

      Usuń
  2. piękny haft! Bardzo dziękujemy za udział w naszych wyzwaniach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wyzwanie, pozdrawiam całą waszą ekipę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesiennie już u Ciebie ☺️ piękne jesienne poduchy byłyby z takim haftem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to fajny pomysł na taki duży wzór ten wybrałam mały taki idealny na dekoracje doniczki😁 pozdrawiam Asiu.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😁 i pozdrawiam miło że się podoba dekoracja.

      Usuń
  6. Ale uroczy hafcik, super, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje :D pozdrawiam Tino

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra jest! Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i takie komentarze super motywują :D pozdrawiam.

      Usuń