niedziela, 31 marca 2019

marcowa zwieszka na choinkę


Jak co miesiąc powstała u mnie kolejna zawieszka na choinką. Zupełnie zapomniała o wytycznych zabawy i zamiast zimowego zwierzątka, zrobiłam krasnala :( Zawieszkę zgłaszam do zabawy Uli oraz do zabawy Choinka 2019 r. Mam nadzieję, że Ula zaliczy mi to zadanie. Muliny do tego haftu dobierałam sama, głównie DCM, wykonałam haft na kanwie plastikowej, plecki podkleiłam pianką. 

Ostatnio ciągle brakuje mi niestety czasu na moje robótki. Zaczęłam haftować metryczkę, do tego jeszcze szykowałam wymiankę tematyczną. Duży haft leży od miesiąca i nie postawiłam ani jednego nowego krzyżyka. Z biżuterii nic nowego nie powstało. Mam nadzieję że teraz już dokończę szybko metryczkę i zabiorę się za mój duży haft, gdyż chciałabym go już w końcu zakończyć i oprawić. Do zrobienia też mam podkładki na szydełku, szykuje je na prezent. Jeśli chcecie zobaczyć co nowego się dzieje u mnie to też zapraszam na mój instagram. Ostatnio więcej tam wrzucam zdjęć. Mam nadzieję, że w kwietniu będę mogła Wam pokazać więcej zakończonych prac.



Tyle nowego u mnie. Pozdrawiam i życzę Wam udanego dnia :)

15 komentarzy:

  1. Fajny, radosny krasnal na Twojej zawieszce zagościł. Jak ja Ciebie rozumiem z tym brakiem czasu...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś w marcu brak czasu miałam ale może coś się uda zrobić- pozdrawiam.

      Usuń
  2. Śliczny krasnal :) Temat to tylko propozycja ;) można wyszyć inną zawieszkę :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze Ulu ale postaram się już kolejnym razem dopasować do wytycznych i dzięki za info - pozdrawiam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak chciał tego słodziaka wyhaftować i w końcu się udało- pozdrawiam 😉

      Usuń
  4. W sumie skrzat to nie człowiek, więc...;) A jest super.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny skrzat :-) A kiedy pochwalisz się kosmetyczką? 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, jak tylko paczka dojdzie do właścicielki :) bo to na wymianę szykowałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karikori i Claudia :) dziękuje to da mi trochę zachęty do tworzenia kolejnych zawieszek, bo przecież co miesiąc coś powstanie :) pozdrawiam was dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń