czwartek, 10 stycznia 2019

haftowany medalion z ptaszkiem


Odskocznią moją od dużego haftu wróżki są małe prace. Dziś pokazuję Wam medalion z zimowym ptaszkiem. Co ciekawe nie haftowałam z wzoru, lecz haftowała ze zdjęcia własnej pracy. Pierwowzór to ptaszek w wersji wiosennej. Nowy ptaszkiem jest w wersji zimowej. Chyba po raz pierwszy wykonałam haft do medalionu na szarym lnie. Byłam bardzo ciekawa jak to mi wyjdzie. Medalion jest zrobiony z koralikową przedłużką. Można koraliki odpiąć, będzie medalion krótszy lub pozostawić z koralikami, które są jakby kontynuacją tego zimowego tła.




Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

Zapomniałam jeszcze się pochwalić. 
Przygotuję niebawem wyzwanie dla SZUFLADY jako gościnna  projektantka.
Wypatrujcie, więc niebawem mojego wyzwania. :)


4 komentarze:

  1. Przepiękny medalion i ten ptaszek wygląda na nim uroczo:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Karolinko :) lubię ten wzór, oryginał schematu gdzieś zapodziałam. Ale udało mi się odtworzyć wzór ze zdjęcia. Przesyłam uściski i życzę szczęścia w losowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Aleksandro, również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń