piątek, 21 grudnia 2018

świąteczny klimat :) i życzenia





Pomiędzy gotowaniem, a porządkami, chciałam Wam napisać kilka słów, oraz pokazać naszą tegoroczną choineczkę. Zrobiłam również zdjęcie naszych ciasteczek, które dekorowałam wraz z synem. W tym roku są kruche ciasteczka korzenne i ciasteczka maślane. Od wielu lat, zawsze spędzaliśmy Wigilię u moich rodziców. W tym roku ja nad wszystkim czuwam, więc tym bardziej zależy mi, aby wszystko się udało i była miła rodzinna atmosfera. Jak widać moje haftowane, piernikowe zawieszki i bombka znalazła miejsce na choince. Pod choinką są kartki i podarki od blogowych koleżanek, ślicznie dziękuje za pamięć.

Drodzy zaglądający na mój blog, życzę Wam miłych, radosnych świąt z rodziną.Szczęśliwego Nowego Roku oraz odwagi realizacji marzeń.Dla wszystkich twórców, życzę dużo kreatywnych pomysłów ;)
 Ściskam Was mocno - Joasia :D





6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Joasiu, spokoju i radości 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana życzę Tobie i Twoim Bliskim wesołych Świąt Bożego Narodzenia i bardzo dziękuję Ci za kartkę i prezenty. Ciastek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, Aniu - dziękuje za życzenia, dla Was też Wszystkiego dobrego życzę na Święta i Nowy Rok. Dziękuje za kartki i upominki świąteczne :D ściskam Was mocno.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Merry, Margotko - dziękuje za życzenia, Wam też życzę udanych świąt :)

    OdpowiedzUsuń