niedziela, 7 października 2018

medalion z ananasem


Dostałam wyzwanie, wykonać medalion z haftem ananasa. Szukałam długo odpowiedniego wzoru. W końcu stanęło na ty, iż jeden ze wzorów, które znalazłam nieco przerobiłam i oto powstał taki ananas. Kolory muliny dobierałam sama. Haft wykonany na szaro-zielonym gęstym materiale LUGANA 25 ct, i tylko dzięki temu ten wzór zmieścił się w całości do oprawy medalionu. Zwykle wybieram wzory z konturami, ale tym razem celowo ich nie dodałam. Z efektu końcowego jestem w pełni zadowolona. Obdarowanej koleżance, również się medalion spodobał, a to najważniejsze :)


Jeszcze słów kilka dodam, iż mam jak na razie ograniczoną władzę w prawej dłoni. Być może nadwyrężenie tylko nadgarstka. Wszystko się okaże po dokładnych badaniach. Na razie staram się jednak nie przemęczać ręki haftowaniem. Swoją drogą, czy Wam też się coś takiego zdarzyło np. od kilku godzinnego haftowania itp.? Piszcie, jestem bardzo ciekawa. Na razie smaruję nadgarstek maścią, a po badaniach będę wiedzieć coś więcej. Planuje teraz tylko małe hafty. Powoli myślę czy coś świątecznego nie zacząć robić :) Na Waszych bloga gdzie nie gdzie, już widać piękne świąteczne prace. Zobaczymy jak jak to się potoczy, przy mojej kontuzji.

 Na koniec się Wam wyżaliłam. Ale tak naprawdę to trochę jednak się martwię.
 Życzę Wam miłego tygodnia - pa,pa :D

12 komentarzy:

  1. Co mam napisać... kocham Twoje medaliony... dostałam od Ciebie w formie broszki i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, chyba jak widać małe formy haftu wychodzą mi najlepiej ;) cieszę się że broszką Ci ciągle służy - pozdrawiam.

    Sophie - very thanks for your words :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś też tak miałam gdy wyszywałam świąteczna wioskę. Chciałam skończyć na święta i przeciążyłam rękę. Po kilku dniach używania maści przeszło.Medalion prześliczny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki z info Nati, może mi też niedługo przejdzie :)
    Przesyłam pozdrowienia dla Was :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tym haftowanym ananasem :). Taka biżuteria będzie się wyróżniać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł nie mój, takie zamówienie otrzymałam od koleżanki :) też mi się podoba ten medalion :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka Joasiu, oby to tylko było przemęczenie. Daj znać czy przeszło

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu już jest trochę lepiej :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń