środa, 19 września 2018

medalion z makiem


Już pod koniec sierpnia, na wymianę przygotowałam prezenty dla blogowej koleżanki. Prezenty już dotarły, więc mogę pokazać co przygotowałam. Powstał medalion z makiem. Do oprawy wkleiłam wypukłą poduszeczką z haftem. Wykorzystałam do haftu 7 kolorów muliny. Wzór wykorzystany jest z niewielkiego fragmentu wzoru na zakładkę do książki.



Poza medalionem, na wymianę został też wykonany breloczek z rozgwiazdą z koralików oraz różne rozgwiazdy, które jak wiem zostaną wykorzystane do wykonania zakładki na książkę.


Teraz kochani mam dużo, dużo pracy, więc na hobby prawie nie mam chwilki. Dla odprężenie czasem wracam do haftu lub coś małego tworzę z biżuterii. Mam nadzieje, że w końcu nastąpi więcej wolnych dni i będę mogła wam pokazać coś ciekawego. Plany są, ale czasu brak na ich realizację :(

Kończę na dziś i życzę Wam miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Medalion jest przepiękny! Osobiście bardzo takie lubię, a nawet dzisiaj znalazłam wzór na jeden:-) Rozgwiazdki są super:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Karolino, uwielbiam medaliony nosić oraz tworzyć :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Agnieszko :) najważniejsza że osoba obdarowano jest zadowolona - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko bardzo dziękuje :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadrabiam blogowe zaległości ;-) Naszyjnik nosi się idealnie, a zakładka już powstała, zdjęcia wkrótce :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę Asiu, że wszystko ci się spodobało :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń