poniedziałek, 8 stycznia 2018

wymianka, postępy w hafcie, kolczyki



Jeszcze przed świętami, zaproponowałam wymiankę. Ania ( jej blog zajdziecie TU) tworzy piękną bajkową grafikę, którą najpierw maluje farbami. Dla mnie malowanie akwarelami zawsze było bardzo trudne. Podziwiam jej piękne prace, a teraz dostałam śliczne zakładki do książek z jej grafiką :) oraz zawieszki, co widać na zdjęciach. Dla Ani wykonałam woreczek z haftem lawendy i paczuszki dołożyłam też moje pierniczki.


Woreczek dla Ani

Tak jak już wspominałam w poprzednim poście, zabrałam się teraz za duży hafty. Po lewej wydać na jakim etapie był haft przed świętami. Po prawej widać ile już mam zrobione. Teraz pozostał tylko do uzupełnienia biały kolor. Jest to nieskomplikowane, ale przyznam, że trochę monotonne. W każdym razie kolejne postępy pokaże już jak zakończę tło :)




Na koniec pokazuje moje kolczyki, gdzie koralikami oplotłam koła. Długo przymierzałam się do zrobienia, tych kolczyków. Wydawało mi się trudne te oplatanie koła, nie wiedziałam, czy dam radę, aby kolczyki wyszły w miarę estetycznie. Ale chyba nie wyszło tak najgorzej, choć na zdjęciach mikro, wyszły niedociągnięcia. Teraz myślę nad zrobieniem trochę trudniejszej wersji, czyli oplatania koła koralikami od środka. 




Tyle nowego u mnie. Pozdrawiam - Joanna

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace!. Znakomity pomysł na tę wymiankę. Wszystkiego doobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki. :D Cudowne prezenty wymiankowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolczyki, a wymianka bardzo udana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu... piękne prace...wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! każdego roku bardziej się wyrabiasz...
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Woreczek jest cudny :) a pierniczki pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wzmianka a kolczyki śliczne. Też nie lubię monotonnych fragmentów w hafcie, ale trzeba je przeżyć;) Pięknie przybywa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny ślicznie dziękuje za miłe słowo odnośnie kolczyków i wymianki. Serdecznie Was wszystkie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace udało Ci się wykonać :) Kolczyki bardzo mi się podobają! A i ręcznie wykonanym wyroczkiem z lawendą bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Marto - dziękuje :D jeśli masz chęć to zapraszam na wymianę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne, ostatnie kolczyki wow.

    OdpowiedzUsuń