piątek, 3 lutego 2017

kilka nowych tworów oraz candy

Witam Was w moim pierwszym tegorocznym poście :) Potrzebowałam trochę przerwy od blogowania, dlatego dopiero teraz pokazuje moje nowe prace. Wykonałam z perskiego jadeitu komplet w prostej formie.


Po przeróbce wisiora z dopinanymi zawieszkami, powstał wisior z zawieszką z elfem.


Wraz z początkiem roku zrobiłam porządki w moich biżuteryjnych zbiorach. Odłożyłam już nie przydatne dla mnie materiały. Dla jednej osoby, która zgłosi się pod postem do 9 marca i będzie miała szczęście w losowaniu, będzie to mój podarunek. Paczkę wyślę do jednej osoby na swój koszt, lecz nie wysyłam poza granicę Polski. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu, jest udostępnienie banerka z informacją o candy oraz zostawienie pod postem komentarza.

Zaprasza chętnych do zabawy :)


Trochę przeziębiona ciągle wytrwale haftuje mój duży wzór. Dzięki przejrzeniu moich zbiorów pojawiły się nowe pomysły na biżuteryjne pracę. Haftów małych nie planuje, gdyż chcę podgonić trochę z dużym haftem. Mam nadzieje, że uporam się z katarem, gdyż na ferie wybieramy się z moimi chłopakami w góry :) Trochę odpoczynku jak najbardziej się przyda. Ostatnio wszelkie robótki odłożyłam na bok, taki przestój chwilowy. Teraz jednak pojawiły się chęci do realizacji kolejnych biżuteryjnych pomysłów, a o tym zapewne już będzie w kolejnych postach. 

Teraz zmykam odwiedzić też wasze blogi.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

  1. Anstahe
  2. Pikot Kinga
  3. karolina
  4. Kamila J
  5. Sylwia B
  6. Bożena G
  7. agniesia125
  8. Carpediem
  9. Ania S
  10. Czarna dama
  11. Natalia F
  12. Anna Genszerdorf

15 komentarzy:

  1. Ja koniecznie muszę się zapisać, bo to prawdziwe skarby dla mojego Stasia.Liczę na szczęście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisior z elfem jest śliczny :)
    Do zabawy dołączam.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Joasiu w Nowym roku :)
    ładne prace jak zawsze ostatnio
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. biżuteria jak zawsze śliczna - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu komplecik z jadeitu i wisiorek z wróżką są prześliczne:-)
    Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie się ustawię w kolejkę do Twojego candy, banerek już na blogu sobie wisi.
    Przepiękny komplecik z jadeitów, cóż za przepiękne kamienie :D Wisiorek też jest fantastyczny :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wezmę udział :)
    banerek na moim blogu:
    sart-world.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne candy zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wisior wspaniały, a komplecik również pięknie się prezentuje!
    Jeśli można dołączam do zabawy:) Dla nas - koralikujących, obok takiego candy nie można przejść obojętnie ;-) Banerek już u mnie na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komplet z jadeitu mnie urzekł :) Moja ulubiona kolorystyka :)
    Chętnie wezmę dział w zabawie :) Banerek zabieram na http://30carpediem30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to mówią: koralików nigdy dość :) więc ustawiam się w kolejce :*
    Bardzo podoba mi się wisior z dopinanym elfem :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplecik prześliczny, ten wisior z elfem suuuper.
    Jako że juz od jakiegoś czasu chodzi za mną zrobienie czegoś z koralików, to jeżeli pozwolisz też zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne biżu zaprezentowałaś:) Ja również chętnie przyłączam się do zabawy:) Banerek wisi na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przygarnę tyle przydasi do robienia biżu.
    Uświadomiłaś mi jak dawno nie stworzyłam żadnych kolczyków, naszyjnika, czy bransoletki (a bardzo lubię to robić), bo skupiłam się na scrapbookingu. Trzeba to zmienić.
    Banerek dodałam: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń