niedziela, 14 sierpnia 2016

medalion z lawendą


wyhaftowany medalion - lawenda

z archiwum bloga

z archiwum bloga

Jednym z moich pierwszych haftów była serwetka z lawendą. Moja kuchenna lawenda już ususzona jest w woreczku zapachowym, wisi w kuchni. Aby zachować te piękne kolory postanowiłam wykonać medalion z haftem lawendy. Szukałam małego wzoru, ale krzyżyki wydały mi się mało realistyczne, zatem postanowiłam zrobić haft supełkami :) Tak powstał medalion z haftem lawendy na drobnej popielatej kanwie.


Powoli kończy się lato. Staram się korzystać z ostatnich letnich dni. Z moim lubym jeździmy na wycieczki rowerowe po okolicznych wioskach. Synek spędza  teraz czas u dziadków. Nadal czytam zaległości książkowe - głównie z w drodze do pracy. W domu w wolnej chwili powstają kolejne rozgwiazdy ;) oraz  od czasu do czasu przetwory. Duży haft na razie przekładam na jesienne dni, a teraz całkowicie jestem pochłonięta projektami biżuteryjnymi.

Pozdrawiam i życzę udanej, leniwej Niedzieli :) 

15 komentarzy:

  1. Przepiękny ten medalion, lawenda jak żywa! Mam słabość do takich rzeczy :) A serwetka dosłownie zapiera dech... Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny medalion, podobnie zresztą jak serwetka :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sowiarnia i Kamilko dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć Joasiu :)
    śliczne prace lawendowe; piękny medalion...namiastka lata
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. medalion jest po prostu wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu, Marku miło iż mój medalion się podoba. Bardzo lubię lawendę i długo myślałam nad tym medalionem, aby uchwycić jak najbardziej realistycznie ten haft :) przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny medalion! taki delikatny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za te motywujące komentarze :) pozdrowienia dla Anna, biala

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Kocham lawendę :)
    Zapraszam do mnie na właśnie rozpoczęte Candy :)
    http://niezchin.blogspot.com/2016/08/mae-candy-z-okazji-200-posta.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, Ruda dziękuje :) Ruda chętnie spróbuje szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię lawendę. Twoje lawendowe hafciki - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bibi Blu i Małgosia - dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń