piątek, 29 stycznia 2016

biżuteria po przeróbkach



Trochę ostatnio robię przeróbek. Tak z 3 bransoletek powstał podwójny naszyjnik :)
 Wykonany z koralu, piasku pustyni, nocy kairu, pereł szklanych.


Z zakupionych zawieszek powstały kolczyki torebeczki :)


Z zapasu agatu i  jadelitu powstała bransoletka z kotkiem.


Z turkusami i jadelitem powstała bransoletka -DREAM-. 
Nie mogłam się oprzeć i dodałam wróżkę do napisu.


Tu proponowane kolczyki do kompletu z bransoletkami.


Żeby nie było, że nic nie haftuje, to pokażę to co już mam z haftu z kawą.
 Za chwilę mam urlop, a więc podgonię z haftem :)

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia, pa,pa.

6 komentarzy:

  1. Haft pięknie się tworzy : ) biżuteria cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten podwójny naszyjnik! I haft pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Sylwio :) i Sowiarnie też pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje też za miłe słowo Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta biżuteria:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń