sobota, 18 lipca 2015

dla odmiany kilka małych haftów :) wymiana



Ostatni zajmowałam się szykowaniem prezentów dla Eli w ramach prywatnej wymiany. Wyhaftowałam dla Eli zakładkę oraz mały obrazek, zrobiłam też trochę biżuteryjnych drobiazgów. Zakładka z różą wyszła dość duża, wykończyłam brzegi na maszynie. Obrazek z filiżanką wyhaftowałam kolejny raz, gdyż wiedziała, że Eli się on bardzo podobał. Zdjęcia podesłane od Eli, bo z pośpiechu zupełnie zapomniałam o zrobieniu zdjęć moich haftów.

Tu już zdjęcie pozostałych różności, a poniżej bransoletki, kolczyki i haftowany medalion, które wysłałam dla Eli.

Ela robi cudowne papierowe obrazki. Poprosiłam o obrazek z polnymi kwiatami. Dostałam piękny obrazek z polnymi kwitami i inne przecudne i pracochłonne drobiazgi :) 


Obrazek oczywiście już wisi na ścianie. Kwiaty na pergaminie stoją na półeczce. A przeurocza zakładka z byczkiem też jest już w użyciu :) Wspaniałości same dostałam. Was odsyłam na blog Eli =>TU Zobaczcie koniecznie jak Ela tworzy ten cudny obrazek.


Chwilowo mam mały przesyt twórczy. Czyli odpoczywam od robótek i skupiam się na przykład na czytaniu książek. Myślę przy takiej pięknej pogodzie warto poleniuchować :) Moje plany nowych haftów zostawię na okres jesienny. A jak tylko się uda pozostaje mi kończyć hafty które już rozpoczęłam. Biżuterię ostatnio tworzę tylko dla siebie. Choć zdarzyć się może, iż mnie najdzie i  w tedy powstanie coś niezaplanowanego :)

Kończę zatem wieczornego posta - pozdrawiam.
Miłego weekendu - do następnego posta, pa, pa

8 komentarzy:

  1. Ulu ja marzyłam o obrazku a dostałam tyle wspaniałych pracochłonnych rzeczy - wymianka bardzo udana :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna wymianka Joasiu
    hafciki urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Izo, Aniu, Joanno dziękuje za komentarze :) tak jak pisałam uwielbiam szykować wymianki :) jak ktoś chętny to zapraszam :) - przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości dostałaś i wysłałaś. Piękne hafty i biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) dziękuje i pozdrawiam - lubie takie wymianki

    OdpowiedzUsuń