niedziela, 16 listopada 2014

:) Szeregowy zakończony- ostatnia odsłona haftu



W trakcie mojego krótkiego urlopu zmobilizowałam się do ukończenia haftu szeregowego w Salu "Bajkowe Zwierzaki". Po prawej jest wzór skończony przed praniem tkaniny. A po lewej już produkt finalny po upraniu i wykończeniu konturów. Wzór zajmuje 16,5 cm x 21,5 cm, mam nadzieję, że Chaga przymknie oko na wymiar, gdyż miał zajmować 20 cm x 20 cm a wyszło trochę więcej :). Kwadraciki zostaną pozszywane i stworzą milusie „Kołderki za Jeden Uśmiech” dla chorych dzieci. Termin do dosłanie kwadracików 16.01, a więc do Salu można się jeszcze przyłączyć, chętne duszyczki zapraszamy :) A ja jak chwilkę odpocznę od dużego haftu, zacznę nowy kwadracik, jak się uda to przygotuje haft z ptaszkiem czerwony Angry Birds :) Teraz natomiast w planach mały hafcik z motywem świątecznym. Tym razem też będzie pingwin ;) gdyż mojemu synkowi pingwin się bardzo spodobał. Zapraszam zatem na kolejny post tym razem z pingwinem świątecznym ;)

Dziś już kończę i pozdrawiam nowych obserwatorów ( Google) i dziękuje za wszystkie 1+ :) Stałych bywalców też pozdrawiam i dziękuje za komentarze :) To do następnego posta, pa pa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz