piątek, 17 października 2014

Wymiana z Alinką i zapowiedź kolejnego haftu :)

Na blogu Alinki zachwyciły mnie cudne torebki i zaproponowałam wymianę. U Alinki o TU znajdziecie zdjęcia torebki, którą wykonała dla mnie Alinka. Torebka jest wymarzona w moim ulubionym kolorze i idealnie spełnia swoje zadanie jako torebki na przekąski do pracy oraz tzw. pomocnicza na drobne zakupy. Ja w zamian wykonałam wisior z muszlą i konikiem morskim oraz do kompletu powstała bransoletka - zdjęcia poniżej.




Nie byłam bym sobą, gdybym nie dodała coś wyhaftowanego. Powstał tag z wyhaftowaną pszczółką oraz dodałam ozdobną deseczkę z  wyhaftowanym wzorem pysznej babeczki :) 



A poniżej już moja wymarzona torebeczka :), a oprócz niej dostałam czapkę. Z czapką Alinka trafiła, bo miałam zamiar kupić, a ta idealnie mi pasuje do płaszczyka szarego i nowej torebki, więc szukać nowej czapki już nie muszę.

Od Alinki



Oprócz czapki i torebki był też inne przydatne drobiazgi :)


Znalazłam w paczce wzór idealny do udekorowania kuchni i już myślę nad jego realizacją.




Była też w paczce bardzo przydatna książka z różnymi ciekawymi schematami haftu płaskiego. Jest to dla mnie nowe wyzwanie. Bardzo podziwiam haft płaski, ale nigdy nie miałam  pojęcia jak do tego się zabrać. Mam książkę więc może teraz powoli powstanie coś już nie tylko wyhaftowane krzyżykami.

Wymiany są miłe ale czas też wziąć się do roboty. Pewnie niektórzy z Was zauważyli, iż zgłosiłam udział w Sal-u "Bajkowe zwierzaki". Sal organizuje Chaga, więcej informacji => TU. Sal polega  na wykonaniu haftu o konkretnym wymiarze. Potem ze wszystkich kwadracików powstaną kołderki dla chorych dzieci. Cel szczyty zatem planuje wyhaftować minimum 2 kwadraciki. Nie wiem czy to się uda, ale się postaram. Poniżej przygotowania do pierwszego haftu. Wzór, który zamierzam wyhaftować to Szeregowy z bajki "Pingwiny z Madagaskaru" Jeśli ktoś szuka tego wzoru można go odnaleźć:http://www.wzory-haftu.pl/  w wyszukiwarce wpisać należy słowo pingwin i gotowe.


Ja zatem kończę na dziś i wracam do haftowania :) W domu niestety wszyscy się pochorowali. No cóż jesień jak się patrzy przyszła, a z nią chorowanie. A jeśli wy też chorujecie to zdrówka życzę i pozdrawiam. Do następnego posta, pa pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz