poniedziałek, 20 maja 2013

Perełkowe kolczyki i foto wyzwanie




 
Kolejnym wyzwaniem, w którym wziewam udział było wyzwanie w "Turkusowym Hamaku". Temat wyzwania: "Damą być, ach damą być". Od razu przyszedł mi pomysł aby wykorzystać perły, czyli tak zwany klasyk dodatków, oczywiście w połączeniu ze złotem. Po wielu trudach zrobiłam "Perełkowe kolczyki". Wzór był inspirowany ze schematu. Na moje potrzeby został jednak przez ze mnie trochę zmodyfikowany, gdyż był do zrobienia ma mniejszych koralikach. Udało mi się jednak zrobić kolczyki na większych perełkach  o wymiarach 6mm i 8mm i z tego jestem bardzo zadowolona. Praca na wyzwaniu miała mocną konkurencje, więc zdobyła tylko parę głosów. Jeśli chcecie zobaczyć inne prace to możecie podejrzeć je=> tu 

Znalazłam na blogu Art - Piaskownica, ciekawe foto wyzwanie. Tematem wyzwanie jest Natura. Wystarczy zrobić ciekawe zdjęcie przyrodniczę i zgłosić je na blogu. Do tego wyzwania zgłaszam poniższe zdjęcia. Zdjęcia pochodzą  z mojego domowego ogródka. Przypominam Wam też o mni-konkursie na moim blogu, nadal czekam, aby obdarować pierwszą osobę która będzie znała poprawną odpowiedź.






Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta:

Vivien/Ostatnio tak mam, że upodobałam sobie kolory niebieskie i granatowe. Naszyjnik więc świetnie będzie pasował. Masywny tak bardzo nie jest, gdyż kamyczki są bardzo lekkie. Jeśli chodzi o wzór to myślę, że jeszcze go wykorzystam do kolejnych naszyjników. Dziękuje za opinie i pozdrawiam. 
Alojka/ Cieszę się że się podoba naszyjnik, dziękuje za opinie.
Promyk/ Miło mi że się podoba, też uważam że nie jest łatwo go nie zauważyć. Oto waśnie mi chodziło.

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz