piątek, 9 listopada 2012

Mój pomysł na prezent




Dziś chciałabym pokazać mój pomysł na świąteczne opakowania, pomysł bardzo prosty do zrobienie. Potrzebne są:  różnokolorowe arkusze filcu, dobry klej, do zszycia boków  igła z grubą nitką ( ja użyłam muliny) oraz do dekoracji wstążeczka. Motywy na woreczki robiłam według własnego pomysłu i tak powstał woreczek z mikołajem, bałwankiem, choinką, prezentami itd. Na razie zrobiłam dużo małych woreczków, które można wykorzystać do zapakowania biżuteri, słodyczy lub małego upominku. Jak tyko zakupie więcej filcu zrobie jeszcze większe woreczki. Miłego oglądania, a jeśli wam się podobają to zachęcam do zrobienia swoich filcowych woreczków, pozdrawiam was i życzę miłego weekendu, bo to już przecież piątek.



2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł. Są świetne. Idealne na nadchodzące święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mój nowy blog http://mojewyroby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń