czwartek, 5 lipca 2012

Wisior z gronkami

Wisror z gronkami
Dziś miałam ochotę coś zrobić nowego, rozłożyłam więc wszystkie moje skarby biżuteryjne i zaczełam kombinować. Wyszedł wisiorek na łańcuszku z szklanymi fiotowymi gronkami, podstawa jest plastikowa. Wszystko zostało zamocowane na posrebrzanym cienkim druciku. Jest to dość nietypowy kształt, ale  też niepowtarzalny, mam nadzieje, że wkrótce zanjdzie nowego właściciela. Mam jeszcze jedną taką podstawę plastikową, może więc jeszcze zrobie gronka na przykład w innej kolorystyce.

Dodaje jeszcze jedno zdjęcie, trochę lepiej widać kolor fioletowy gronek. Zdjęcia i tak nie oddają kolorów rzeczywistych choć starałam się, żeby wyszły jak najlepiej.


2 komentarze:

  1. zgadzam się, bardzo ciekawy efekt:) taka trochę abstrakcja!:)
    a i ładny łańcuszek:)

    OdpowiedzUsuń