sobota, 14 września 2013

Zrobione z mamą - słoik ze wspomnieniami


Bardzo spodobało mi się wyzwanie Klubu Twórczych Mam. W wyzwaniu trzeba wykonać wspólnie z dzieckiem pracę która ma się kojarzyć z Wakacjami, czyli taką pamiątkę. Mój syn wyraził zgodę na wzięcie udziału i wspólnie zrobiliśmy słoik ze wspomnieniami. Zaproponowałam synkowi aby mi narysował mapę skarbów. Maciuś narysował więc mapę, a ja aby wyglądała ciekawie przypaliłam brzeg mapy. Mapa zwinięta w rolkę została włożona do słoika z muszelkami, do którego trafił też bilet z rejsu na statku oraz drewienko. Muszelki wszelakie jaki nam się uzbierały wybierał jak najbardziej synek. Mnie pozostało nakryć siateczkę i zawiązać na niej wstążkę. Naszą pracę zgłaszam na wyzwanie KTM  oboje z synem jesteśmy bardzo zadowoleni z końcowego efektu naszej pracy.








4 komentarze:

  1. ŚWIETNY pomysł!!
    dziękuję bardzo za zgłoszenie! :)
    pozdrawiam Was ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, choć to słoik a nie butelka, ale np taki list w butelce bylby super dekoracją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i najważniejsze, że robiony z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł;)i świetny sposób na spędzanie wspólnie czasu;)

    OdpowiedzUsuń