środa, 11 września 2013

Torba z kieszonką i biżuteria


Jest, w końcu ukończyłam moją torbę. Trwało to trochę dłużej niż planowałam, ale czasem tak już jest że z planowania nic nie wychodzi. Haft który wykonałam przyszyłam ręcznie krzyżykami do bawełnianej torby. Gdy już przyszywałam haft to wymyśliłam aby wykorzystać naszywany materiał jako kieszonkę. Pomysł zrealizowałam i mam torbę z kieszonką.

W między czasie powstaje też i biżuteria. Oto powstały "Kolczyki z krzemieniem"  oraz "Opleciona pomarańcza". "Kolczyki z krzemieniem" są zrobione z krzemienia pasiastego oraz zawieszek z rogiem, więc są trochę w stylu Etno. Natomiast "Opleciona pomarańcza" jest zrobiona z kulek jedelitu, oplecione zostały drutem miedzianym. 

 Na dziś tyle z nowości, pozdrawiam serdecznie  i do następnego spotkania.








Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta

justar55// Oby starczyło mi wytrwałości z tą serią motylków, jak to będzie to się okażę. Damę wyhaftuje ale czekam  na brakującą mulinę. Chęci dużo ale czasu jakoś ciągle brakuje :) Pozdrawiam i dziękuje za komentarz.

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje.

4 komentarze:

  1. Prześliczna torba:) uważaj na zakupach! bo ktoś może ją porwać. A kolczyki zachwycające:) Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna torba z jesienną panią
    pozdrawiam Joasiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba, przepięknie wygląda z tym haftem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała torba, jak i poprzednia prace. Interesujący słoik wspomnień. Obejrzałam naście postów i sporo w nich prac- podoba mi się różnorodność Twoich prac... Trafiłam do Ciebie od Marii i zatrzymam się na dłużej, jeśli pozwolisz. Zapraszam też do siebie: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/ Pozdrawiam cielutko :)

    OdpowiedzUsuń