czwartek, 5 września 2013

Mam wenę na tworzenie biżuterii, oto efekty =>


\
Wisior w turkusowo-miedzianych barwach
Wisior z kroplą porcelanową, koralikami i kryształkami szklanymi na miedzianym łańcuszku.

Kolczyki z agatem
Kolczyki z agatem, kryształkami szklanymi i przekładką z kryształkami.

Opleciona malina
Agat opleciony drutem posrebrzanym, pozostałe elementy posrebrzane.

Kwadraty w kwiatki
Kolczyki z ciekawym kwiecistym koralikiem oraz opalem, śliwkowym szklanym kryształkiem. 

Mam teraz przymusowe siedzenie w domu i aby nie myśleć o kłopotach zdrowotnych działa. I tak powstaje kolejna porcja biżuterii. Ma teraz wenę więc w między czasie też trochę haftuje, ale są to raczej małe formy. W domu teraz mam co robić, jesień już mamy więc robię zapasy, w planach mam ogórki, marmoladę, przeciery pomidorowe... W domu zawsze jest coś do zrobienia więc kończę, a na koniec kolejna złota myśl:

"Jest tylko jedna droga do szczęścia- przestań się martwić rzeczami, na które nie masz wpływu"
-Epiket 
Staram się więc za akceptować nieciekawą sytuacje, nie martwmy się tym co nie zależy od nas - będzie co ma być, lepiej się nie dręczyć i przyjąć to jak ja mówię na klatę. :)

Na koniec gorąco Was pozdrawiam i życzę miłego tygodnia i jak najmniej zmartwień.:D

3 komentarze:

  1. Πανέμορφα κοσμήματα!!!Όμορφη δουλειά!!!Μπράβο!!!
    Φιλιά!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne biżutki...
    zdrowiej Joasiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinka i agat to moje faworytki :) Przepiękne, a wisior z powodzeniem pasuje do twoich poprzednich kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń