czwartek, 5 października 2017

PODWÓJNE CANDY



Kochani odwiedzający blog, z racji iż w maju nie było Candy z okazji 7-lecia blogu, postanowiłam teraz z zaskoczenia ogłosić dla Was podwójne Candy :)

Dla wszystkich miłośników biżuterii jest do zgarnięcia biżuteria, dla miłośników haftów dwie pracę wyhaftowane. Wybieracie jeden banerek i umieszczacie go na swoim blogu. W komentarzu zgłaszacie swój udział w zabawie i piszecie, którą chcecie nagrodę 1-biżuteria, 2- hafty, oraz czy chcecie dodatkowo drobiazgi do haftowania, czy raczej koraliki do wykonania biżuterii. W zabawie wygrywają dwie osoby. Losowanie będzie 6 grudnia lub po tym terminie. W przypadku jeśli zgłosi się w sumie więcej niż 50 osób, to dodam nagrodę pocieszenia. Będzie do wylosowania wśród wszystkich uczestników :) Jak Wam się podobają Cukierasy? Czekam teraz na wasze zgłoszenia. Nagrody będą niespodzianką dla Was na Mikołajki :D

                        Lista zgłoszonych osób 

biżuteria:                                                             hafty:

-BEATA-BECIA                                                  -Margotka
-violka                                                                -Mia
-Carpediem                                                        -Klaudia P
-agniesia125                                                      -Asikowy kącik
-Hanulek                                                            -Basia Nolberczak
-Alicja                                                                 -Marzena Kaim
- z minionej epoki                                               -manekuruki
-raeszka                                                             -Pikot Kinga
-Małgorzata Zoltek
-Promyk
-Anna Goldwin
-Sylwia Follopia

Teraz krótka relacja z ostatnich poczynań nad moim mega wyzwaniem hafciarskim, którą już zapowiadałam. Jakieś parę miesięcy temu zaczęłam duży haft z wróżką. Po drodze były różne komplikację. Po ostatniej dłuższej przerwie w haftowaniu, chciałam do pracy powrócić. Jednak trudno było mi się połapać w kolorach. Ze względu, iż nie narysowałam siatki pomocniczej, po prostu się pogubiłam. Drugim powodem przerwania tego haftu było to, iż nie zmieściłby się cały wzór na tkaninie, nie byłoby widać jedynego kolorowego elementu - motylka. Niestety zorientowałam się o tym dopiero w trakcie haftowania :(. Z tych dwóch powodów zaniechałam dalszego haftowania, gdyż to już nie miało sensu. Postanowiła jednak, iż się nie podam, gdyż wzór bardzo mi się podoba i zaczęłam ten haft od początku. Kupiłam nową tkaninę, normalną kanwę (wcześniej haftowałam na białym lnie). Teraz już rozrysowałam siatkę pomocniczą. Jestem już po 3 karkach wzoru i oto co już mam.


Jeśli się dobrze przyjrzycie  zdjęciu, to widać, iż są dwa odcienie bieli. To też będę musiała poprawić i trochę spruć jasną nitkę i zostawię odcień bieli bardziej beżowej. Co ciekawie różnicę w bieli widać dopiero w przy zaciemnionym świetle. Swoją drogą, do dziś nie wiem jak to możliwe, że zakupiłam dwa różne odcienie bieli. Mimo tego przeoczenia, potwierdzam, że teraz już znacznie lepiej się orientuje w kolorach podczas haftowania. Jest siatka i można to wszystko normalnie haftować. Nie mam pojęcia co mnie wcześniej podkusiło haftować taki duży wzór na lnie i nie nanieść siatki?

Teraz pracuje nad tym fragmentem haftu.

Poprzedni haft zakończyłam na tym etapie.

Tyle u mnie nowego :) Czekam na wasze zgłoszenia w komentarzach.
Przesyłam pozdrowienia - Joanna :D

23 komentarze:

  1. Haft będzie piękny :) Fakt , na lnie nie da się haftować tak dużego wzoru bez kratek....
    Zapisuje się na Candy z biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! Wybieram nagrodę nr 2 i drobiazgi do haftowania.
    Baner zabieram i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się zawzięłaś na ten wzór. To ja trzymam kciuki, by tym razem udało się go skończyć bez żadnych przygód. Będzie pięknie!
    Zapisuję się na candy - biżuteria + drobiazgi hafciarskie. Banerek zaraz porywam do siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i trzymam kciuki za ten duży haft :-) Ja nie mam cierpliwości do tak dużych prac ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Duże wyzwanie przed Tobą :) Będę kibicować :)
    Z chęcią wezmę udział w candy - biżuteria + drobiazgi hafciarskie :)
    Banerek wisi już na http://30carpediem30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello, In Joasia. I would love to participate for the embroidery. Please visit my blog and tell me if I can participate to your candy, because I do not live in Poland (if yes, I will add your image to my sidebar). But you are welcome, if you want, to participate in my birthday candy. I accept all international visitors and I will ship anywhere in the world. Kisses from Greece!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za ponowne rozpoczęcie wyszywania, tym bardziej że miałaś już naprawdę sporo.
    Przyłączam się również do zabawy candy. W razie gdyby mi się poszczęściło to przygarnęłabym biżuterię plus drobiazgi hafciarskie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są Twoje prace. Na pewno będę tutaj częściej zaglądać. Zaraz dodam sobie bloga do ulubionych.
    Dzisiaj zaczęłam brać udział w Candy, a już wkrótce pojawi się też u mnie. Ale obecnie chciałabym zapisać się do twojego konkursu.
    Gdybym miała troszeczkę szczęścia to wybieram nagrodę nr 2, czyli hafty. Dodatkowa opcja - drobiazgi do haftowania.
    Banerek umieściłam na swoim blogu: https://robotkiklaudii.blogspot.de/
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkim życzę powodzenia w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to cudo wygląda, ciekawa zabawa się nam zapowiada do której i ja się zapisuję, a skoro mam wybór to stawiam na nr 2. I najważniejsze gratuluję tak zacnej rocznicy:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy i z chęcią się zapisuję wybierając hafty:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace - i bużuteryjne, i hafciarskie :)

    Staję w kolejce po śliczności biżutkowe (1) ale z chęcią przyjmę drobiazgi do haftu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarówno biżuteria, jak i hafty wspaniałe! Ale, że sama haftuję - to ustawiam się w kolejce po biżuterię. Zwłaszcza breloczek w moich ulubionych kolorach wpadł mi w oko :) Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze więcej lat twórczego blogowania, Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tak piękne candy i ja się zapisuje wybierając nagrdę nr2 i ewentualne drobiazgi do haftowania :) Banerek umieszczam u siebie http://marzenakaim28.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! Piękny haft będzie i jaki okazały. Przyłączam się do Twojej zabawy - wybieram haft z ew. akcesoriami do haftowania. Banerek do zabawy u mnie na blogu w zakładce candy http://maneruki.blogspot.com/p/czytam.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią się przyłączę do zabawy :).
    To ja poproszę taki miks ... Biżuterię plus drobiazgi hafciarskie :).

    O kurcze podziwiam Cię już za sam wzór, a Ty jeszcze haftujesz go po raz drugi ... Musi Ci się na prawdę bardzo podobać :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję siódmej rocznicy blogowania i życzę jeszcze wielu w blogowym świecie. Jesteś zdeterminowana w pracy nad tym haftem,więc pewnie dopniesz swego i za jakiś czas będziemy podziwiać dziewczynę w pełnej krasie. Chętnie dołączę do zabawy banerek wisi na: https://gosiazoltek.blogspot.ie/ Sama haftuję,więc skuszę się na ten śliczny komplecik biżuterii plus przydasie hafciarskie.

    OdpowiedzUsuń
  18. A, jeszcze zdążyłam i z dużą przyjemnością zapisuję się na twoje candy (7 lat? Jest co świętować, gratulacje!). Wybieram: biżuteria + drobiazgi hafciarskie. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!
    Wybieram hafty. A to dlatego, że zawsze chciałam mieć, a sama zrobić nie umiem. Jeśli chodzi o dodatki, to chętnie przygarnę te koralikowe.
    Haft, który robisz zapowiada się pięknie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał, niesamowicie trudny i zarazem piękny wzór sobie wybrałaś. Życzę powodzenia w dalszym wyszywaniu, ale widzę, że Ty masz niemało zapału i chęci ;) Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy, wybieram nr 1-biżuterię z racji, że obrazów haftowanych w domu mam sporo. Szkoda, bo ten Twój jest świetny, tylko u mnie już ścian brak. A biżutki śliczne :) A ewentualnie bym prosiła przydasie do haftu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Imponujący haft, szkoda tylko że tyle pracy poszło na marne, ale jak widać ruszyłaś z nowym zapałem, więc trzymam kciuki :)
    Zgłaszam się też z miłą chęcią do zabawy, biżuterii nie wykonuję więc po nią staję w kolejce + drobiazgi hafciarskie :)
    Banerek na blogu elementymojegozycia.blogspot.com. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń