poniedziałek, 2 września 2013

Wspomnienie lata - kolczyki w pastelowych barwach


WSPOMNIENIE LATA
Kolczyki wykonanie z kuleczek turkusu, marmuru w moich ulubionych letnich kolorach. Do tego listki z różowego kamienia i kryształki na końcu łańcuszka żmijki. Zgodnie z nazwą mają te kolczyki przypominać o letnich kolorach przez cały rok. Wykonane na biglach posrebrzanych.


MOJE TURKUSOWE MARZENIE
Te koczyki to moje turkusowe marzenie. Bardzo chciałam mieć kolczyki w tym kolorze, ale długo nie mogłam się zdecydować na formę. Nie mam jeszcze takich owijanych drutem kuleczek, więc te będą u mnie pierwsze. Kolczyki zrobione z turkusa oraz prawdopodobnie z kwarcu, umieszczone na sztyftach ze srebra, wiec mam nadzieje, że mi długo będą służyć. Jak widzicie nie ostatnio raczej pasują mi proste formy, czasem mniej znaczy więcej.

Kolczyki "Moje turkusowe marzenie" bierze udział w wyzwaniu biżuteryjnym
Zapraszam do przeglądu prac http://facebook.com/manzukocom



Człowiek jak zmaga się z chorobami i szpitalami zaczyna inaczej postrzegać swoje życie. Ja też ostatnio miałam czas na przemyślenia nad swoim życiem. Przeczytałam jedną bardzo mądrą książkę pod tytułem "Jak przestać się martwić i zacząć żyć" Dale Carnegie. W której zaleźć można bardzo cenne wskazówki życiowe. Dziś przestawiam jedną złotych myśli poznaną z tej książki:

Naszym głównym celem nie powinno być wypatrywanie tego, co odległe i niewyraźne, 
lecz czynienie tego, co leży w zasięgu naszej ręki"

Czyli po prostu chodzi o to, aby żyć odgrodzonym od przyszłości i przeszłości i chwytać dzień i żyć pełnią życie, gdyż nigdy nie wiemy ile tych dni mamy jeszcze przed sobą.

Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta

sylwia:) //Bardzo się ciesze że haft się podoba, pozdrawiam i dziękuje za przemiłe komentarze do postów, które zawsze dodają mi skrzydeł do działania - :D
Alojka //  Mi też się bardzo podoba wzór i bardzo się cieszę że już wykończyłam całość, dziękuje za komentarz i pozdrawiam.

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz