środa, 25 września 2013

Przedstawiam damę w kapeluszu :)


Witam po długiej przerwie. Jestem już w domku  więc nadrabiam po trochu zaległości. Dama w kapeluszu skończona. Wyhaftowana na żółtej kanwie, 3 nitkami, kolorem muliny 1501 Ariadna, może się wydawać że to biała mulina lecz jest to raczej jasno żółty. Haft wykonany do torby dla mojej siostry, która już sama ma przyszyć na maszynie haft.  Jak będzie więc wyglądać torba, nie wiem mam nadzieje że siostra mnie czymś ciekawym zaskoczy.

Ogromnie dziękuje za miłe słowa do poprzedniego posta. W szpitalu miło było czytać od Was komentarze. Dziękuje i obiecuje dalej Was zaskakiwać. Przesyłam pozdrowienia i życzę miłego tygodnia.

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje.


4 komentarze:

  1. Fajnie, że jesteś już w domciu:) zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana bardzo ci dziękuje za miłe słowa, ja mam nadzieje że szybko wygoję rany i już będę mogła pracować i dalej działać. Dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń