piątek, 20 grudnia 2019

mój domek 3D

Po pierwszym wyhaftowanym domku, zaczęłam haftować kolejny, teraz już dla siebie. Tym razem miał być mniejszy, gdyż miał się zmieścić do słoika. Wszystkie ścianki były do wyhaftowania. Trochę to trwało, ale w końcu mogę Wam pokazać gotową pracę. Za radą moich koleżanek, ściany zszyłam, a nie kleiłam. Dachu już się nie dało zszyć ze ściankami, więc przykleiłam dach dwustronną taśmą klejącą. Haft wykonałam dwoma nitkami muliny, na przezroczystej, plastikowej kanwie. Wzór zaczerpnięty ze story Printerest. Zakupiłam do stroika, sztuczny śnieg, choineczki i udekorowałam słój śnieżynkami. Tak powstała moja dekoracja na stół :) Jak widzicie do boków doszyłam też koraliki, jako sznur kolorowych lampek. Z tego domku jestem bardzo zadowolona :) Być może za roku, zrobię coś podobnego na prezent. Teraz kochani, mam już wyhaftowane, wszystkie zaplanowane świąteczne wzory. Podczas świąt planuje, w wolnej chwili, wrócić do mojego dużego haftu i mam nadzieję, że już uda mi się go zakończyć. :D





Stroik w słoiku zgłaszam na wyzwanie hafciarskie Uli o  TU
Sponsorem tej zabawy jest NEEDL&ART .

Stroik zgłaszam też na wyzwanie grudniowe z bloga Świry Rękodzieła o TU..

 


Dotarły do mnie już prezenty od blogowych koleżanek.
Za wszystkie te wspaniałości i też słodkości, 
które się nie załapały na zdjęci- bardzo, bardzo dziękuje :D

Dostałam podarki od Ulci i Ewuni.
 Piękne rękodzieło i cudne przydatne rzeczy do haftu.

Dostałam prezenty i karteczkę od Asi. <3 <3 <3
Asia ta dobra duszyczka, zawsze o mnie pamięta. ;D

Życzę wam udanych przygotowań do świąt.
Pozdrawiam i do następnego spotkania :)

22 komentarze:

  1. Domek jak marzenie. Fajne mu w zimowej scenerii zamkniętej w słoiku :-)
    A pamięć blogowych koleżanek cieszy ogromnie :-)
    Radosnego świętowania, Joasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀 bardzo lubię szykowanie prezentów ręcznie robionych, przesyłam pozdrowienia i również wesołych świąt.

      Usuń
  2. Domeczek wspaniały,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny jest Twój stroik Joasiu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu, bardzo fajna zabawa - pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękny domek! Cudowna ozdoba powstała;)
    Magicznych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Alu to też życzę radosnych świąt z bliskimi. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Fantastyczny domek, ogromnie mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za tak miłe słowa, to bardzo miłe- pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Domek przecudowny !
    Miałaś naprawdę wspaniały i oryginalny pomysł Joasiu :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniach !
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu - pozdrawiam i udanego Sylwestra życzę :)

      Usuń
  8. Przepiękny domek, a zamknięty w słoiku wygląda obłędnie😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko ten pomysł mi podsunęła Ula takie było wyzwanie. Ja chciałam koniecznie tam umieścić haftowany domek i udało się wymiarami podpasować - pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na haftowany domek jest kapitalny, świetnie prezentuje się w słoiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje - za mało śniegu więc wyczarowałam taką śnieżny obrazek :)

      Usuń
  11. PIękna ozdoba i do tego moje ulubione xxx! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa forma, haftowanego domku jeszcze nie widziałam :D
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świry Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Domek przepiękny, a z tym słoikiem świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń