piątek, 11 października 2013

Biżuteria w jarzębinie -I> -I>


JESIENNA RÓŻA OTULONA JARZĘBINĄ






Grafika wykorzystana z internetu
Na blogach pojawiły się różne jesienne wyzwania. Postanowiłam więc spróbować swoich sił i zrobiła wisior z herbacianą różę, którą wyhaftowałam na kanwie plastikowej. Róża jest otulona koralikami ( czyli owocami jarzębiny). Jak widzicie powróciłam na chwilę do haftowanej biżuterii. Poza wisiorem powstały kilka dni temu kolczyki z agatem. Są to proste i nie skomplikowane kolczyki z pomarańczowo - turkusowymi kamieniami. Ostatnio jak widzicie uwielbiam tworzyć biżuterię z agatem. Kolory i formy tych kamieni po prostu uwielbiam. A na koniec pokazuje bransoletkę na gumce we wrzosowych kolorach. Do bransoletki użyłam mieszanki koralików, kamieni, perełek oraz kwiatków i listka akrylowego. Wykorzystałam w niej też karabińczyk, który daje możliwość wymieniania zawieszek wedle uznania.

Bardzo się cieszę że w końcu wracam do pracy. W między czasie szlifuje też na kursie mój angielski. Czasu na hobby będzie zapewne trochę mniej, ale zapewniam, że co jakiś czas coś na blogu nowego się pokaże. Trzymajcie kciuki za moja różę w wyzwaniach. Zachęcam do zgłaszania Waszych prac na wyzwania, po kliknięciu na banerek z prawej strony przeniesieni zostaniecie na stronę z wyzwaniami.  

Czekam na Wasze opinie, co sądzicie o wisiorze z haftowaną różą?
 Pozdrawiam i do następnego spotkania. 

TURKUSOWO- POMARAŃCZOWE



WRZOSOWA BRANSOLETKA


4 komentarze:

  1. Wisior rzeczywiście bardzo jesienny! A koraliki jak prawdziwa jarzębina :)
    Udanego weekendu!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisior na wyzwanie bardzo ładny ale jeszcze bardziej spodobała mi się wrzosowa bransoletka, ma piękne kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń