wtorek, 8 października 2013

Pudełko na przybory do szycia :)


Tak, znów powstało kolejne pudełeczko ozdobione haftem. Robiłam małe porządki i moje wszystkie przybory do szycie wrzuciłam do nowego pudełka. Nie była bym jednak sobą gdybym go nie przyozdobiła. Poszperałam w necie i znalazłam 3 różne wzory z motywami przyborów do szycia. Wybrałam dla mnie najbardziej ciekawe i tak powstała dekoracja wieczka. Kanwę haftowałam dwoma nitkami muliny. Potem pozostałam przyklejenie klejem na gorąco i obramowanie zwykłą tasiemką. Kto uważnie się przyjrzy dostrzeże iż haft wykonałam muliną cieniowaną. Taki mały eksperyment ale uważam, że bardzo udany. Teraz już myślę nad nowym wzorem do zrobienia. A w między czasie powstaje też i biżuteria. O tym już w następnym poście. 

Pochwalę się Wam, że napisałam mój pierwszy artykuł  o moich początkach w tworzeniu rękodzieła. Kto ciekawy może go przeczytać tu => http://dobrabizuteria.pl 

Czekam na Wasze komentarze oraz bardzo cenne uwagi techniczne. 
Gorąco pozdrawiam i do następnego spotkania :)




5 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe Joasiu i śliczne a i widzisz porządek jest i pudełko plastikowe zawsze można ozdobić jestem takiego zdania bo jak wiesz ja ze wszystkiego robię coś buziaki Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. I proszę jak zwykłe pudełko zamieniło się w piękny przybornik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko wyszło- ja mam tak samo, teraz ozdabiam stojak na długopisy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful with nice colours!!!Kisses an thank you for your visit!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za miłe komentarze.
    moj maly art swiat// też lubię jak ty dodawać coś do zwykłych przedmiotów :)
    Marga retka// zwykłe pudełko ? staram się aby dawać moim domowym przedmiotom coś jeszcze tak aby były niezwykłe.
    Promyk// trzymam kciuki za twój stroik na długopisy, na razie wygląda to obiecująco :)
    Sophie// Tobie też dziękuje za odwiedziny, odwiedźcie Sophie ma uroczy blog :)

    OdpowiedzUsuń